Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 945 ggr
Tittut
0

God morgon 2010-05-27

Lite tidigare än vanligt idag. Ska tillbaka till Vallby Friluftsmuseum i Västerås för dag II av Jordbruksverkets Lantraseminiarum. Får se vad dagen har att erbjuda.

Blir en lång dag, då jag ska bort en sväng efter det, och sedan är det bara hem och packa inför morgondagens avfärd till Gotland.

Hoppas ni alla får en bra torsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

SOlen strålar, regnet är borta!!!! Då blir det hagfix före jobbet, och PEter kan förhoppningsvis göra klart hagen idag.

IDag är det killkväll på stan, så alla butiker ska ha öppet till nio, så jag vet vad jag ska göra hela dagen iaf. Familjen får komma in till stan och så äter vi där.

MagganS-B
0

God Morgon!

Sol här också, trädgården skall få den sista ansningen i dag, har några meter ogräs och en halvdöd klängros kvar att fixa…..Lova flyttade in till grannen i går, så nu får Brådis ha sina brudar i fred…..Skönt när räddningen är så nära så man kan se henne från köksfönstret!

Ha en bra torsdag! Redan?????

Gnistra
0

Godmorgon!

Har nu kommit i ordning efter Skåne helgen. Tänk att det påstås att Skåne är platt, vad är då Gotland. Vägen mellan Flyinge o Klippan var i alla fall en berg o dal bana men med otroligt vacker lövskogs-väg. En snabb tur till Visby och sedan köra några hästar och klippa en gräsmatta är det som borde göras i dag! Just nu är naturen helt fantastisk med alla dessa blommande växter. Ha det bra i dag!

murkla
0

God Morgong!

Löne dag. Solen lyser och ridning på islandshäst blev instället. Bara att boka en ny tid.  De var en boede på jobbet som ville rida islandshäst. Min lediga dag. Passa syrrans pojkar, åka till granngården o hanla till hagen o fixa den.

Sedan vet jag inge mera!

ha de bra

karisma
0

Förmiddag på er

Grått och ingen sommarvärme här och allt är som vanligt här Joba med hagar och lite häst sen har denna dag gått

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

Ett grått Hudik har vi, här går dagen i 120 knyck. var uppe tidigare än vanligt i morse och skjutade dottern som skulle jobba, hem, fodrade de som inte går i beteshage än, och nu har jag klarat av 2 långa lektioner, lunch och ett gäng till. Måste hinna montera mitt projektjobb i kväll eftersom det bär av till Gävle för redovisning i morgon så det blir nog sent.

Ha en bra dag!