registreringsnummer
När man anmäler ett russ född -09 och senare, ska man uppge hela UELN-numret då eller ska man göra om de sista siffrorna till ett "normalt" regnr?
Det står ju inte registreringsnummer någonstans i passet.
Det står registreingsnumret på ägarbeviset.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Jag hade tänkt anmäla till hjärnarps premiering genom Sh men jag hittar inte proppen och vilken klass man ska fylla i , någon som har anmält dit och vet hur man ska göra ?

#2 Det är bara till avelsvärderingar där SH är arrangör som det går att anmäla via SHs hemsida. Länskommittén för häst i Skåne är arrangör för sommarpremieringarna i Skåne, och Nordvästra Skånes Hästvänner är platsansvariga för Hjärnarps-premieringen den 3 juli - kontakta dem (Kerstin Adler, telefon 042-22 54 73, eller kerstinadler@hotmail.com) för proposition och anmälningsblankett.

#3 Fast det går att anmäla , om du klickar på Hjärnarp så ligger det där och det går att fylla i och allt , så jag fattar nada om jag ska vara ärlig , varför ligger det där om man inte ska kunna anmäla på det ?
# 3 och 4 Det är tilll SH.s premieringar och Skåne man kan internetanmäla. Och så Mälar-russ utställning i Odensala, inte att förglömma!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

#5 Hade de för mig men jag vet inte vilken klass jag ska fylla i , jag får väl se om jag kan ringa någon och få svar på det :D

#4 & 5 Åhå, jag som trodde internetanmälan bara funkade till SHs premieringar: fel av mig.