God morgon 2010-05-21
Morgon på er
Lite disigt ute men varmt Borta jobb en tag sedan hem till mina hagprojekt till kvällen ridning Så har dennna vecka gått
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Här strålar solen från en klarblå himmel, men det är litet svalare ute idag. Igår när jag kom hem var himlen svart, men det kom ändå bara en rejäl regnskur.
Idag blir det butiken och handla och middag och sedan är dagen slut. Få se vad jag hinner före jobbet…
Peter har hunnit ner till Hallandsåsen, idag blir det lossa klart och lasta.
God morgon!
Idag ska jag fixa lite med en tråd i en hage och se ha lite hagöversyn. Gräset växer så det knakar och ängarna är solgula av maskrosor.
Ha en bra fredag!

Godmorgon
Redan 17,5 grader ute och solen skiner genom lite dismoln, HÄRLIGT
Underbart ute nu när allt slår ut i blom och det grönskar mer och mer för varje dag. Nu börjar man ju även skymta hästarnas sommarpäls vilket är en lättnad haha
Snart blir det en sväng till stallet och ikväll ska jag kolla när några kompisar spelar foboll. I övrigt får vi se vad dagen har att erbjuda…
Ha skön fredag 
Morrn!
Somnade efter ett efter gårdagens långa resa, och hade hoppats på sovmorgon, men blev väckt tidigt av telefonen.
Ska nu äta frukke och sedan åka och släppa ut Malva och Chipset som stått inne sedan i går morse. De vill nog ut nu!
Ha en bra fredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Slut på denna arbetsvecka, min dag på jobbet har inte bestått av något jobb som jag utför annars. Skolan hade en talangtävling som hela skolan var och tittade på i morse, vilka underbara och duktiga elever vi har. Vann gjorde 2 tjejer från år 7 som skrivit en egen låt om hur kär de var i en kille i år 9, fantastisk sång och en jätterolig text. Objektet fick ta emot lika mycket jubel som tjejerna själva.
Nu blir det utejobb resten av dagen måste fixa till mitt hönshus så hönorna och tuppen kan flytta in.
Ha en bra dag!