Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1057 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-05-19

Godmorgon i landet!

Här är himlen mulen idag, tmeperaturen vet jag inte då jag inte stuckit ut näsan ännu.

Litet segt idag då vi var och tittade på ett kallblod igår kväll. Hon ska flytta hem till oss iaf. Trevligt men outbildad, men sådant kan man ju rätta till.

Idag blir det butiken sedan möte i Boden, blir nog segare imrogon!

karisma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

morgon

Lite sliten efter gårdagen det blev sent Var på föreläsning om körning för B-tränare Carina Mattsson o jäv….. så bra det var.

Nu ska kaffet drickas ur och sedan är det djurdax har tandhyginisten mitt på dagen och ridhuset till kvällen

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

# 1 Kan tro det var intressant! Hade planerat att vara med, men ibland hinns inte allt med som man vill. I går var en sådan dag.

Idag blir det skrivarbete och föreningsjobb.

Ha en fin onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0

Morrn morrn

Härligt väder ute och jag har hängt ut dagens första tvätt :D , ska snart lasta 3 av hingstarna och köra upp på betet och sen får jag ta de resterande 2 i nästa tur :D, men först mååååste jag dricka lite kaffe . Ha en underbar dag i det fina vädret idag :D.

Hingstarnas hage är så grön och fin , de kommer att svimma av lycka ;)

MagganS-B
0

God Morgon!

Plötsligt bara händer det…….Dulilla fick sitt föl i natt, en liten brun hingstunge galopperade runt i boxen när jag kom ut! Såg sent i går kväll att det var på gång, så jag var jättetidigt ute, men hon lurade mig! "Födelseannons" kommer…..

I dag blir det trädgården, ser ut att bli en riktigt varm dag, skönt!

Ha det gott alla!

garrilina
0

God Morgon! Har sprungit in på jobbet och startat upp min första grupp, skönt med år 6 de "klarar" sig själv.Glad

Mulet och lite regn ute.

Ha en bra dag!

Gnistra
0

God middag!

Här är det solsken och trädgårds möbeln kom ut i all hast nu på förmiddagen. Har varit ute o kört mina russ-flickor i ett dresssyr pass! Senare mot kvällen är det jobb som väntar o innan dess en del bokförings arbete.

Ha det bra i dag!

murkla
0

God förmiddag!

Solen har tittat fram o lite mysiska moln finns oxå. kvaft men uppehåll! Jobbat o haft personalmöte.

Vända in till syrran- Och hon tycket att jag var så röd i ögorna o kunnde nog ha ögoninflamation trodde hon! Vad gör man åt de??????

Nu ätit o snart hästarna!

ha de bra!

[Croneld]
0

God kväll! Har avlsutat arbetsdagen och hästarna. Fick precis en fin bild från Tigerlilja och Ijor nere i från Slättens, den ska jag leva på ikväll! TACK!Kyss

VeronicaP
0

#8 De var så lite så , de var riktigt kul att köra Ijor och Amanda red Tigris inte så lätt att ta bilden på henne samtidigt som jag körde bara *S* Men hon var jätte duktig skötte sig kanon bra , även om vi mötte motorcyklar, lastbilar och hundar mm

mellanbyns
0

God kväll eller god natt kanske

Idag har jag fixat med lite grann inne, borstat på "småhingstarna", plockat plast,balsnören och nät i en av hagarna ( så går det då förra ägarna bara mejat ner allt i jorden i hagarna, man plockar bort allt sen nästa vår har det liksom kommit upp lika mycket till ytan igen…) sen har vi haft lite besök och har nyss kommit in från en kortare joggingtur med den yngsta hunden. :)

Morgondagen får det nog bli lite fix med fåren och ridning till kvällen.

Sov gott!