Information om Tyson II
Sitter och uppdaterar databasen och har kommit till Tyson II 536 men till min stora förvåning hittar jag ingen direkt information om denne duktiga hingst!?
Nu är jag väldigt intresserad av att veta vad han har gjort, tävlar han fortfarande 2010? Vad har han gjort för resultat (har resultat fram till 2008-12-31). Meriter, vad har han vunnit m.m.m.m.
MYCKET tacksam för hjälp! Är han tillgänglig för avel fortfarande?
Mitt tips är att Du kontaktar ägarna. Kontaktuppgifter finns på deras hemsida teammelander.se
han vann bla monte SM 2006 , vann lilla elitloppet på solvalla i maj förra året på ett världsrekord 1.37, ?
verkar lämna super trevliga avkommor
han betäcker om jag inte minns helt fel på semin
men han lämnat faktisk mycket bra avkommor de senaste åren så har hjan haft en mängd av avkommor som både har varit med och deltagit i storlopp och vunnit både svensket travkriterium / svensk derby
förr att nämna några av hans avkommot
zlatan nick : vinnare av svensk ponnytravderby 08, 5 baggen 09 / mästerskap 5 åringar 09 svensk rekord har han bla
tyra tyran E tyson II - parat
2a drebyt svensk rekord för ston
2a 5 årsmästaren , vann försök till baggen
svensk rekord för ston , 2a svensk travderby 08 ,
Han har även lämnat Ramona Ernst som vunnit kriteriet, Derbyt.5 årsmästerskapet 5 årsbaggen…. osv…
Tuffing som även han vunnit Kriteriet, Derbyt och femårsmästerskapet och femårsbaggen och sundsvalls open trot… osv..
Slättans Tinny vinnare av Kriteriet 2008, 2a Sprintermästaren
ja säg vilka avkommor av tyson som inte vinner
senaste tävlingsdagen på valla sprängde mikaela & giganten två minuters gränsen 1.58
grattis
så prisvärd är han absulut
kolla deras hemsida eller kontakta dem
zlatan nick vann den 15 maj i helgen allså elitloppstest i sukyn julia
grattis