Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettavel
Läst 1632 ggr
Junction
0

Information om Tyson II

Sitter och uppdaterar databasen och har kommit till Tyson II 536 men till min stora förvåning hittar jag ingen direkt information om denne duktiga hingst!?

Nu är jag väldigt intresserad av att veta vad han har gjort, tävlar han fortfarande 2010? Vad har han gjort för resultat (har resultat fram till 2008-12-31). Meriter, vad har han vunnit m.m.m.m.

MYCKET tacksam för hjälp! Är han tillgänglig för avel fortfarande?

Carpedium
0

Mitt tips är att Du kontaktar ägarna. Kontaktuppgifter finns på deras hemsida  teammelander.se

madde89
0

han  vann bla  monte SM  2006  , vann  lilla  elitloppet  på  solvalla i  maj förra  året   på  ett världsrekord 1.37, ? 

verkar  lämna  super trevliga avkommor 

han  betäcker  om jag  inte  minns helt fel  på semin

men  han  lämnat faktisk  mycket  bra avkommor de senaste  åren  så har hjan  haft en  mängd av  avkommor som  både  har  varit  med  och deltagit  i storlopp  och  vunnit  både svensket  travkriterium  / svensk  derby 

förr att  nämna  några av hans  avkommot 

zlatan  nick  : vinnare  av  svensk  ponnytravderby  08, 5 baggen  09  / mästerskap  5 åringar 09  svensk  rekord  har  han  bla 

tyra  tyran  E  tyson  II  - parat 

2a drebyt svensk  rekord  för  ston 

2a  5 årsmästaren  , vann  försök  till  baggen 

svensk  rekord  för ston ,  2a svensk  travderby  08   ,

nemesis
0

Han har även lämnat Ramona Ernst som vunnit kriteriet, Derbyt.5 årsmästerskapet 5 årsbaggen…. osv…

Tuffing som även han vunnit Kriteriet, Derbyt och femårsmästerskapet och femårsbaggen och sundsvalls open trot… osv..

johannaolofsson
0

Slättans Tinny vinnare av Kriteriet 2008, 2a Sprintermästaren

madde89
0

ja säg vilka  avkommor av  tyson  som  inte vinner

senaste  tävlingsdagen  på  valla  sprängde mikaela  &  giganten  två  minuters  gränsen  1.58

grattis

så  prisvärd är  han  absulut 

kolla deras hemsida eller  kontakta  dem 

www.teammelander.se 

zlatan  nick  vann den  15 maj  i  helgen allså  elitloppstest  i sukyn  julia 

grattis