Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 566 ggr
[Tjiwi]
0

God Morgon 100516

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron

Dax för sista dagen på detta meeting. I dag är det precisionskörning.Det är grått men uppehåll….just nu…

Ha en skön söndag!!

karisma
0

# 0 Lycka tillGlad

Morgon på er haft lite sovmorgon så nu är det dax att börja dagen. Lite regn har det kommit inatt och inte så varmt ännu men det kanske kommer sol och värme vad vet jag.

ha det bra där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Gurkane
0

Hos oss blir det inga tävlingar idag… # 0 Stort Lycka Till!

Däremot lär det bli häst i olika former. Jag har varit och matat dem, pussat på några och kliat på en å annan. Alla var det nyfikna och kom fram å pratade lite. En liten svart sak vaknade när jag kom. Han låg och sov i granhäcken, kanske i skydd av regnet? När han såg mig låg han inte  kvar utan reste sig och kom och mötte mig.Tids nog kan man nog smyga fram och pussa på honom fast han vilar sig.

Kompisen gnäggade åt mig när jag kom! KUL!

Regn i olika styrka mest hela tiden är väderleken. Förhoppningsvisst händer några roliga framsteg idag trots det något blöta där ute.

Ha en kul söndag allihop!

murkla
0

Go Morgon!

Ska snart åka o jobba! Hästarna ute. Kom några regn droppar men hoppas påatt de håller uppe. De är dressyrtävlingar på klubben både ponny o stor häst i dag. Ska ta med dom boende så ska vi åka dit o titta tänkte jag!

Ha de bra…

[Croneld]
0

God morgon! Här var det tomt i hagen utan min "Tigrinna" hon har nu åkt söderut för att tävlas under den här säsongen. Jag har blivit för gammal för ponnytrav. Som en av mina elever sa: Men fröken har du redan fyllt 26 år? Det tackar jag för.

Jag får nu börja med ngn av unghästarna, de ska nu köras in. Först ut är Susamarula som ska fortsätta att tömköras. Hon har vilat under våren för hon har växt så mycket och jag har tränat Tigerlilja mest.

garrilina
0

God kväll nyss hemkommen från en lååång dag, har varit tur och retur till Östersund. Åkte med två russ och kom hem med en strykning av vår som inte kändes ok och en första och en andra plats med den andra. Här hemma hade det kommit lite regn ser det ut som. Nu blir det att varva ner och ladda för arbetsdag i morgon.