Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 2789 ggr
karisma
0

God morgon 2010-05-12

Morgon

Sol och fågelkvitter är det hemma hos mig Ska bara få i mig kaffet så ska djuren få sitt Ridlektion kl 9 sedan är det som vanligt Fast jag får nog hålla utkik efter främmande hästar i hagarna hittade en igår som inte var min det var inte roligtRynkar på näsan bara problem

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon!
Härlig solig dag vi har och jag blir så glad! Jobba lite sen kommer hovslagaren igen. Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Nu är himlen blå igen, solen skiner och fåglarna kvittrar.

Idag blir det kortdag i butiken, och kanske hinner vi ut med hästarna i em då!

Annars inget särskilt på schemat idag.anskse ska leta fram litet gamla bilder så jag kanleka med min nya scanningsfunktion på denn ya skrivaren Skrattande

Tittut
0

Morrn!

Sol och fågelkvitter här också, härligt!

Hästjobb idag och ridskola ikväll. I morgon ska sonen och jag på crosstävling själva, så jag antar det är lite motorcykelfix i kväll också.

Njut av det vackra vädret ni som har, och ha en fin dag alla.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

[cancan]
0

Godmorgon!

Idag ösregnar det… tråkigt!

Idag blir det jobb, sen åka o fixa o köra hästarna o packa inför Vaggeryd imorgon.

Den ikväll ska jag o min sambo skriva papperna på gården vi har köpt..=)

[Tjiwi]
0

Morron

Sol idag med…härligt!

Ska fortsätta med putsning av sele nr 2 och packning till helgen samt skriva i lite mer protokoll till tävlingen.

I em jobb….

Prenses
0

Godmorgon!
Ska just ut och sätta ut hästarna och mocka undan i stallet. Här regnar det, men jag tkr det är riktit skönt att det regnar, det kommer ju fortare gröngräs då. ^^

Planerar sommarens lilla semster till Sverige. :) Hääärligt. Och är så sugen på att skaffa föl. Föl är ju så underbara! :P Drömma kan man alltid. ;)

Ha en bra dag! :)

/ Sabina

mellanbyns
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Segt idag, tror mamma har smittat mig.. Eller är allt snorande och sega bara pga av pollen för min del..

Fint väder idag igen, var dock disigt imorse vid 07.

Igår fick en del av hästarna gå löshoppning. Bild på Kurant finns i hans tråd. Bifogar en bild på en nöjd Dundar här. :)

Till kvällningen blir det nog ridning eller något i den stilen iaf, körning om inte huvudet gett med sig tills dess.

Uppladdning inför morgondagens lopp med Stall Jan Olov Perssons ponnyrepresentant på Bergsåker blir det också! Tungan ute

Ha en bra dag!

murkla
0

God morgon!

Solen lysser o de rätt varmt i den hilmen är blå. Men vad gör de när man är förkyld.

Några minus i morse.

Idag får jag se vad dagen har att erbjuda. Fast de finns mycke att göra.

I vintreas var inga fåglar o åt av de frön jag hade men nu är dom som gallningar istället. Och så har jag sett 2 st Domherrar röda o fina.

Ha de bra!

Gurkane
0

Nu är det inte morgon längre utan sen em. En lång dag har det varit men jag har iaf gjort en sommarhage klar. Turligt nog var det rätt lite jobb med den. Blir nog inte mkt med de som är kvar heller. Tror jag vill minnas att vi förra året bytte en mängd stolpar och isolatorer.

Nu väntar stallet, en unge vill köra och en vill rida. Så på något sätt får vi försöka få ihop detta.

Imorgon väntar iaf sovmorgon. SKÖNT! när det är lite skollov.

Till gårdagens fråga i Godmorgontråden: På fredag blir vi med russ igen! Eller rättare sagt UTÖKAR, Pawik är redan på plats.

garrilina
0

Äntligen har jag jobbat klart för denna vecka, tungt när inte kroppen är riktigt pigg. Hoppas förkylningen ger med sig. Ledigt i morgon så då kan jag förhoppningsvis sova lite längre, blir pyssel hemma och så kommer sonen på snabbvisit. Blir nog sängen en stund innan jag går ut.

Ha en bra kväll!

PernillaJ
0

God kväll! Jag har pratat med Lons ägare idag och därefter arrangerat hans transport. Förhoppningsvis åker Lon (483) från Tingsryd redan i morgon och anländer hit på fredag. Jag ser fram emot hans ankomst, det ska bli så spännande att lära känna en ny avelshingst.

Men det kan hända att det ankommer ett nytt russ redan innan dess för Deniz ser hemlighetsfull ut. Föl i natt??

Dulsa, två år idag, 2010-05-12. Foto: Pernilla Jobs©

Idag fyller Deniz dotter Dulsa 2 år, så jag bifogar en bild från i förmiddags när hon låg och solade i hagen. Just nu regnar det…

karisma
0

#11 Lycka till med Lon 485

Pelle-Russ 611 kommer åxå till sin station på fredagGlad

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Hagelberg
0