Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 864 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-05-10

Godmorogn i landet!

Blå himmel med några moln på, solsken och fåglarna tjoar här utanför.

Det jar inte frusit inatt heller, snöns har försvunnit bra i helgen!

Idag blir det butiken, Peter ska på provtagning nu på morgonen, Sara ska till tandläkaren på fm och annars är det inget speciellt idag.

Tittut
0

Morrn!

Mulet här i Odensala, får se hur det utvecklar sig under dagen.

Tidningsjobb hela dagen. Måste väcka barnet först så hon kommer upp till skolan.

Ha en bra start på veckan!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

karisma
0

Morgon

Roslagen är kall och grå Dagens jobb är att fortsätta få igång bilen och lite hagjobb Annars bara måndag

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

[Tjiwi]
0

Morron

Tro det eller ej….solen är här, kanske tillfälligt för det ser mörkt ut på himlen bortåt…

Idag ska jag ut med den nya vagnen, sedan börja putsa och packa inför helgens tredagars tävling!

Ha en bra start på en kortvecka….Cool

Gurkane
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godförmiddag Russ vänner!

Idag måndag igen. En mycket trög start på dagen här… Seg! men på em väntar spännande grejer! Kanske just tack vare detta forum! Kul! Nu ska jag iaf vila mig lite under tiden lilla valpen här hemma sover.

Tittut
0

# 4 Vilken gullis!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

garrilina
0

Slut på dagens jobb och lagom tills jag skulle gå ut till bilen började det att regna… Har klarat mig igenom dagen men är fortfarande hostig och börjar få ont i den kroppsdel som sitter längst upp, tror att det är min nacke och axlar som spökar och inte förkylningens fel. Nu ska jag åka iväg och hämta några säckar halm så dotterns marsvin får rent i sina burar.

Ha en bra fortsättning på dagen!