God morgon 2010-05-09
Morgon på er
Roslagen är grå och det regnar + 3 undrar vart våren tagit vägen. Idag får jag ägna tid åt min bil som inte ville starta när jag skulle till ridhuset Vet inte om jag glömt något på så jag börjar med att ladda batterierna Steg två blir att ringa x-et Steg tre låna min gammla bmw för jag vill till ridhuset
ha en bra dag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon! Jag har också varit uppe ett tag. Visst är det skönt att sova ut, fast ljuset på våren väcker mig alltid.
Gav hästarna hö och de blev nöjda för de verkade trötta efter nattens regn och hungriga. Ändå fick de extra i går kväll, men de var inte frusna i alla fall. Då hade jag tagit in dem i stallet.
Ha en bra söndag!
Morrn!
På väg till stallet i kylan. Får se hur läget är efter att ha varit borta 1,5 dygn.
Bir en allmän fixardag idag. Måste flytta hage för stona, med allt vad det innebär. Sambon på rally. Hoppas de kommer i mål.
Hoppas ni får en bra söndag, trots det kalla vädret.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Här är det mest mulet idag, även om solen försöker ta sig igenom molnen. Ingen nattfrost inatt iaf!
Idag blir det Bodentravet hela dagen, ska stå i insrivningen. Sara och Linnea ska följa med. Mimmi klarade inte kvalet igår, då hon sprang mycket fortare än Linneas ponny och inte tyckte det var någon mening att springa fortare än så.

Hej!
I dag är det än en mulen o grå dag,igen men inget regn än. Ska pyssla med hästarna o katten nu på förmidagen och vid kl 14.00 ska jag vara vid Suderbys i Sjornhem för att titta på Tobbe Larsson och hans hästar. Sedan är det bråttom hem och jobba vid 17.00.
Ha en bra dag!

God Morgon! Riktigt skönt ute inga isiga vindar i dag, men mulet. Känner mig risigare i dag och jag hade hoppats på tvärtom. Hostar hela tiden och det är så jobbigt. Blev väckt av ungtiken som aldrig har sovmorgon. Såg filmen Jag och Marley i går kväll, de har lite gemensamma drag….
Dagen kommer nog att gå i vilans tecken.
Ha en bra dag!