Godmorgon 10-05-08
Godmorgon i landet!
Strålande sol och blå himmel i dag med! Fruset på marken än så länge.
Idag ska Sara och Peter iväg till Boden och kvala Mimmi, få se hur det går!
För min del blir det butiken.
Kankse att vi kan grilla ikväll, förra lördagen hällde regnet ner, så det kändes inte så aktuellt då…

God Morgon! Solsken och blåst här. Gick i säng i går kväll med rossel i luftrören och vaknade i dag med ännu mer rossel. fryser gör jag också, har inte tid att vara sjuk just nu. Har skjutsat dottern på jobb, ätit frukost och nu ska jag gå ut och släppa ut de två som varit inne i natt. Resten av dagen känns det inte som det blir mycket gjort, blir nog att ta det lugnt.
Ha en bra dag!
God morgon!
Här öser det ner och ska göra hela helgen så det blir en innehelg med städ för mej. Ska snart köra min dotter till tåget hon flyger ner till Turkiet ikväll, skulle gärna följt med ner till värmen
.
Ha en bra dag alla!
Än så länge sol, men ser mörka moln som är i antågande. Då blir det innepyssel så blir trädgården vattnad.
Ha en bra dag!

Godmorgon
Här är det mulet idag och bara dryga 3 grader… Ska snart upp till stallet nu, se om det kommit nån fölis och se om jag hinner rida innan det kommer för mkt folk som ska vara med på orienteringstävlingen som ska hållas úppe i stallet i helgen. I eftermiddag blir det att träffa lite andra russentusiaster och titta på massa russin 
Ha en bra lördag!
Morron
Här regnar det…och vi som ska vara ute på Ekenäs hela dagen och arbeta inför vår tävling kommande helg…så det är bara att klä sig därefter då!
Hämtade vagnen igår och den var finare än väntat, bilder kommer!
God Förmiddag…..
I dag blev det lite sovmorgon, kände mig risig i gårkväll, så jag kurerade mig innan jag gick till sängs med nässpray, KanJang och Ipren. Alla symtom är borta i dag, så det hjälpte tydligen både med kur och sömn!
Hästarna är utsläppta, tanterna i skogen fodrade, vattentunnor skurade, får se vad mer man kan pyssla med i dag. Nån grillning blir det dock inte eftersom vädrets makter tydligt talar om att våren har tagit en paus…..
Ha en bra lördag!
Hallåå! :)
Här i Finland lyser solen och det är riktit härligt. ^^
Har jobbat med ponnyerna en stund redan imorrn och morgonstallet är klart.
Konstaterade igår att mina ponnyer inte är så dumma, försökte lura i dem fiskleverolja. Och det gick INTE. :P Försökte muta med äpplen också men nej. :P
/ Sabina

Go dag. Regnit här men just nu duggar de bara. Får se hur blöta hästarna är om dom vill komma ut lite.
Ha en bra dag
Solen lyser här o de varmt i solen inte annars. Häatsrna har fått bytta hage i dag gissa om de blev skutt o språng men lite gräs.
Hemma har jag ränsat min kulle där jag ska sätta blommoe och lökar se hur de blir eller inte.
Sambon har tagit in ved med traktorn.
Sedan blir de 1 årskalas barn. Och sedan på kvällen blir de 30 årskalas.
Ha en bra dag..