Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 647 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 2010-05-04

Nu börjar mina barn hosta och snörvla. Kan det vara så att de går för bara nu när våren är här, troligtvis!
Men härligt är det att det är maj, min favoritmånad helt klart.

Ha en bra dag!

karisma
0

Morgon

Lite grått och kallt idag Skall till Görla och lämmna ensilageplast idag så jagt blir av med det efter vinter Det var som eget snöberg på stallbacken. Handla lite fika till kvällens föreläsning så har nog denna dag gått

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Morrn!

En rörig dag väntar. Allt ska ske idag, teaterföreställning, utvecklingssamtal, chipmärkning, städdag på fritids och föreläsning i kväll. Får se hur det slutar.

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0

Morrn morrn.

Här är vädret blandat solen skiner och ibland kommer något litet moln och släpper några droppar regn.

Idag är det tid till att försöka åka in nu på förmiddagen och hitta ett par jeans till minsta sonen , inte lätt men man får försöka i alla fall, ska shoppa lite till mig med ;)

Annars händer inte så mycket idag mer än det vanliga som man gör varje dag

Ha en bra tisdag

garrilina
0

God Morgon! Seg i dag och lyckades dessutom ställa alarmet på en timme för tidigt i morse…..Alla våra hästar utom de tre som går med en av inhyrningarna har sovit ute i natt, Det går så snabbt på morgonen när de redan är ute, härlig tid nu blir tid över för annat. Ska stänga in en del av gräsmattan i kväll så ska Nimbus med kompis få luckra upp den lite och gödsla den är mossig och lite hästbete brukar göra susen.

Nu ska jag fixa till mig och ila till jobet, ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

Morron

Strålande sol igen-härligt!!

I dag ska jag inte jobba, skönt. Framåt kvällen ska jag åka ut till Ekenäs och köra lite maratonhinder med Njord ihop med lite andra ekipage, kul.

Ha en skön tisdag.

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Eller godförmiddag kanske! Har cyklat till jobbet idag igen, trevligt i solsken och fågelkvitter, men det lär dröja innan mössa och vantar åker av…

Vi hann ut med shettisarna igår kväll, middag 21.00 Skrattande Få se hur vi gör idag!