Godmorgon 10-05-03
Gormorogn i landet!
Strålande solsken och blå himmel, härligt!
Fåglarna kvittrar för fullt ute och snön krymper ihop mer och mer.
ODag blir det butiken och så köra häst ikväll. Peter ska på styrelsemöte sådet blir nog sen iddag idag.
Morrn!
Solen skiner, Pontus cyklade till skolan för en bra stund sedan, och Elin kommer inte ens upp ur sängen. Morris har varit upp och väckt henne flera gånger, men det går trögt.
Ska åka till betet och kolla tjejernas hage. Hoppas kunna släppa dem i veckan.
Bäst att sätta fart!
Ha en bra måndag och glöm inte deklarationen…!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon .
Här är det strålande sol idag och får väl hoppas att vädret fortsätter att vara så fint.
Idag blir det till att ta det lite lugnt då min kropp talar om för mig att den behöver vila idag ;).
Igår var det ju tävling på jägersro och vi kom hem med en 3:e och en 6:e plats och vi är jättenöjda med våra hästar.
Sen så kan ju veterinären på Jägers behöva gå en charmkurs eller något sådant, otrevlig och *klumpig* i munnen om man säger så.
Tur att man inte är ensam om att tycka det och även att det inte bara är vi som blev förvånade över hans bedömning.

God morgon
Suck, visst är vädret fin och härligt men min lilla Ellen dog 1 maj och jag har inte riktigt kommit över detta. Hela familjen har varit i ett vakuum eftersom alla älskade Ellen, fanns lixom ingen som inte fastnade för henne. Just nu är det bryta ihop och förhoppningsvis komma igen som gäller.
Godmorgon!
SOLEN STRÅÅLAR efter en kass helg med regn. Ikväll kommer de från hästbutiken och provar ut en allroundsadel åt Alma. Före det ska jag rida henne med barbackabältet om det vill sig vill säga. ^^ Hoppeligen har mitt Horze paket kommit med min nya ridhjälm, ridskor och longeringslina. ^^
#3 Tiden läker sina sår. Beklagar förlusten. :/
ha en bra dag!
Måndags seg i dag…
Här skiner solen oxå
kanske hinner jag vara ute i det fina vädret lite innan jag ska jobba.
Måste göra lite måsten framför datorn och även åka och handla lite.
Ha en bra dag 
Måndag morgon och nya tag. Länge sedan jag skrev här nu. Är ju inte med russ längre…
Men har väl slutat sörja, tycker det är skönt att Pågen slipper ha ont längre. Det var ju ändå en form av stress att inte veta från ena stunden till andra om han skulle vara "ont fri". Vi har kommit så långt att vi iaf börjat titta på annonser på russkillar.
Ska försöka bilda oss en uppfattning om vad som finns där ute, vad som gör att vi ska ha "just den" individen. Vi är rätt klara med att en ren fölunge blir det inte. Inte heller ett sto utan en hingst/valack. Helst minst två år och helst okörd. Så tror vi idag, men framtiden får visa vad det blir. Spännande!
Tanken är att en ny blivande brukskörnings stjärna ska in i stallet där hemma. Och av rasen gotlandsruss!
Solen skiner iaf här och för min del väntar ett veterinärbesök med en av stallets nordsvenskar som ska få sina tänder översedda.
Ha en bra dag russvänner!
#7 Jag vet en som har 2 russvalacker till salu pm:a mig om du är intresserad 
God middag! Ja vi har precis ätit middag. Nu ska jag ut till hästarna och göra ngt i motionsväg med Tigerlilja.
Ha en bra dag alla!
Några minus i morse men ganska så skönt väder i dag!
Var på stallet med mina två hästar o jag är impad på Mitrus om bara är 1 år snart. Åkte för förtsa gången med mellanvägg o satt fast. Gick super bra. Han går in utan problem men inte Murkla hon ville inte följa med hem.
Gissa om Murkla bjöd på några super fina travlängder med riktigt påskjut som dressyr häst..
Dax att åka till hästarna innan nästa regn skur kanske kommer!
bilden är något mörk