God morgon 2010-05-02
Morrn!
En hälsning från ett soligt Uppland.
På väg till stallet för att titta till hästarna och fölungen speciellt. Väntar finfrämmande snart. Styrelsemöte i Mälar-Russ på förmiddagen.
Hoppas ni får en bra söndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon! Solen skiner och det blåser halv storm. Nu bär det av mot Gävle travbana med dottern, Russe och Garrilina. Få se hur min nacke mår i kväll efter den turen vid ratten.
Ha en bra söndag!

Morgon
Soligt men blåsigt gick in efter fodring för det var inget skönt ute. Har badat två Yorkar på moronen som skulle varit gjort i fredags ska snart ta mig i kragen och gå ut för alla mockning är kvar Hoppas blåsten avtar så blir det lite unghästträning Annars bara söndag
ha det
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Morgoon!
Blå himmel och sol. Sitter på jobbet! Några minus i morse.
Idag ska jag ta med hästarna till ridhuset så de får springa va sig enerig tänkte jag o kanske hoppa något hinder med.
Intressant o se hur de ska gå i transporten de var ju ett tag sedan nu. Fundrar om jag ska ha i mellan vägen eller inte ?
Annars är de bara bra här!
Trevlig söndag!
Vi röjer inomhus idag, hinner även ut och köra en sväng senare. Får hoppas blåsten har försvunnit då.
Ha en bra dag!

Godmorgon i landet!
Grått, litet blåsigt men uppehåll, så vi kanske kan ta oss ut och köra idag då.
Vi var nere hos svägerskan igår kväll, där var det pubkväll med folk från byn och allmänt trevigt. Var inte hemma förrän halv två, och vaknade sex, så litet segt kan det ju bli idag…
God förmiddag!
Här har blåsten avtagit och solen skiner…..
Brådis har fått jobba lite, och alla har fått mat/är utsläppta. Nu väntar mina igenvuxna rabatter!
Ha en fin söndag!

#6 Grattis för ännu en Dumleseger