Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 825 ggr
karisma
0

God morgon 2010-04-30

Morgon på er

Solen på väg upp men det är lovat regn till eftermiddagen Idag får jag fixa inför morgondagens ponnyridning och loppis på ridklubben tur att vi har ridhuset ifall det blir regn Annars bara fredag och grannarna kommer till kvällen

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Då är det ingen fara för brandrisk om regnet kommer. Nu ska jag jobba och sedan en sväng till badhuset.
Till kvällen blir det brasa!
 Ha en trevlig valborgsmässoafton!

Tittut
0

Morrn!

Pontus for just iväg med cykeln till skolan men Elin är ledig och ligger fortfarande och sover. Ska iväg och hjälpa min höleverantör att städa deras Rum och frukost på förmiddag, innan kvällens kombinerade 40-årskalas och eldning.

Där emellan har jag lovat sonen att köpa byxor, så den här dagen blir nog kul…

Ha en bra valborgsmässoafton!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

karisma
0

# 2 Din favorit sysselsättning shoppingFlört

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Tittut
0

# 3 Jo du….

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Nollgradigt, himlen har mulnat igen och det trillar ner små vita flingor, verkar som att det finns risk för en våt och kall valborg.

Idag tar jag iaf bilen till jobbet Skrattande

Hade tänkt hinna med att köra häst idag, men får väl se hurdant vädret är i eftermiddag…

Brasan på hembygsområdet, få se om vi far dit eller inte.

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom precis lite regn…men varmt är det i alla fall. Inga fler lamm nu på morgonen men två i går kväll…….

Tog inte tag i städning i går…så det får väl göras idag…konstigt, det gör sig visst inte av sig självt!!

hermitage
0

#6 vad söta:)

har varit och haft matte prov tråkit.ska på kalas sen till min syster ha en bra dag

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

MagganS-B
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Middag!

# 6 Black & White……jättesöta!

Jaha redan långt lidet på dagen. Varit i Visby och handlat mat både åt oss och åt mina föräldrar. Micke kommer i natt så det är bäst vi laddar kylen! Själva skall vi till grannar och fira Valborg. Hos min bror är det full fart både på sparrisplockning och försäljning….

Lite dassigt väder, både regnstänk och sol…..

Ha en fin Valborg!

garrilina
0

Grått och trist ute, har jobat klart för i dag och även varit och handlat både åt oss och till djuren. Nu blir det stallet fram till middag, tänkt att alla hästar utom Kurant och grabbarna ska gå in i natt. Kan bli livligt skjutande i bland runt omkring. Kvällen ska jag tillbringa vid datorn för att bokföra så jag kan deklarera ute i sista minuten som vanligt….Skäms. Maggans bild blir nog det närmaste en eld jag kommer.

Ha en bra valborg.

VeronicaP
0

God eftermiddag.

Här har det regnat hela dagen och jag ska snart ut och fixa så Wilma och Wendi kan komma in , så jag kan köra ensilage till stona, släppte Wilma och Wendi idag så de kunde gå in i logen om de ville det.

Här är varmt i alla fall så med detta regnet och värmen så borde ju gräste bara skjuta iväg på höjden nu :D.

Igår fick vi beställt vårat nya kök , nu är det bara vitvarorna som ska kollas och beställas med :D

Ha en trevlig valborg

murkla
0

Halloj!

Varit till Mora på lite shoppning. Inte lika kul o se vad man har på kontot sedan. Fast manhar fått nyss lön Mycke utgifter denna månad.'

Ikväll blir de grillning med mammans vänner. Nykter jag som jag ska upp o jobba i morgon bitti

Annars mycke lugn dag snart till hästran ingång tideit som man inte vet med raketer då. Ursäkta stavningen i dag!

Solen är här!