Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 768 ggr
Tittut
0

God morgon 2010-04-29

Morrn!

Regn och grått i Odensala. Får se vad dagen har i sin linda.

Hoppas ni alla får en bra torsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Lite smådugg här med i Roslagen. Men gräset växer av vätan och så får vi lite fler blomster i rabatten.

Ha en bra dag!

VeronicaP
0

Morrn morrn.

Även här är det grått ute men det var vädligt varmt och de sa på radion att det skulle bli varmt idag och en liten regnskur på förmiddag men sen finare väder framåt eftermiddagen , får väl hoppas att de har rätt då .

själv har jag väl börjat åka på den där förkylningen som de andra har haft , känns lite i halsen och täppt men de går säkert över fort ;)

Idag ska vi åka till Ikea och beställa vårat nya kök :D , det blir lite special mått och annat men det ska bli så kul att äntligen börja med det som har sagts i många år att vi skulle ha nytt kök.

Igår satte vi vagnen på Hälge för första gången och det  gick lugnt och bra till ibland var han lite konfunderad men ändå positiv , skönt .

[Grabbarna-A]
0

Det är grått här oxå, det har iallafall slutat regna. Är jättetrött så det blir nog inte så mkt nyttigt gjort innan jobbet idag.

Ha en bra dag Glad

karisma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förmiddag på er

Även denna del av roslagen har grått och duggregn men då kanske den sista snön försvinner Idag måste jag hämta storbal till de små djuren äta kan de Resten av dagen tänker jag vara inne för det är inget skönt ute

ha det

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Soslsken och klarblå himmel, cyklade till jobbet idag med, underbart!

Måsarna har nu dykt upp också, så nu är det väl sommar då? Snön krymper ihop mer och mer, partier som ligger på solsidan är i det närmaste bara nu.

Marsvinsungarna är nu totalt elva, en hona kvar på tjocken.

Min halta häst vill inte gå in på kvällarna längre, igår presenterade hon hela högre skolan innan jag fick fatt på henne. Litet ont i benet hade hon imorse, men när hon gått en bit var det bortglömt…

murkla
0

Uppe håll i Malung men man vet aldrig när de kommer regn. De är väl bra för gräset att växa.

I dag ska jag på efterbesiktning med släpet intressant o se om de hittar några nya fel. 

Så hoppas jag kanta de till ridhuset i helgen då. Springa av sig.

I dag vet jag inte vad jag ska göra ta de lungt kanske!

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Här är grått och regnar lite, blåser också…..det är lovat uppehåll på eftermiddagen i alla fall. Måste städa lite till helgen och mocka boxar som vanligt! Inget föl i sikte ännu!

Ha en bra torsdag!

[Tjiwi]
0

Go´förmidda´

Här spricker det upp nu och solen är på väg och himlen börjar bli blå igen efter en regning natt!!

Dags att gå ner och mocka och ta en runda hos lammen igen…..

Sedan måste jag allt lägga lite tid på att städa inne….Obestämd

mellanbyns
0

God dagens

här har vi lite halvtrist väder men relativt varmt. På schemat idag står det att fortsätta städa lite, pyssla lite i stallet och en ridtur vid 4 då en av medryttarna kommer. Ska även försöka få ordning på en del travpapper till den nya tävlingsmappen. På söndag blir nästa start, då med Russe och Garrilina. Perssons ponnyfaks Flört får vänta till den 13onde som det ser ut.

Ha en bra dag där ute i landet!