God morgon! 2010-04-28
God morgon alla där ute! Nu är det åter en solig dag och humöret är i topp! Hoppas ni får en fin dag!
Morrn!
Solen skiner även här, och det ser ut att bli en fin dag.
Jobb fram till eftermiddagen, då Elins ridskola väntar. Blir det fint väder får de rida utomhus, skönt!
Ha en bra onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon .
Här har solen försvunnit och det är mulet och dant, själv vaknade jag ännu en dag med skallebank och nu har jag lite halsont med , undra vad de ska bli av det hela hm.
Idag måste jag försöka orka tömköra Hälge och förhoppningsvis få på vagnen lite med
God Förmiddag!
Här är det mulet och några regnstänk har kommit i natt. Lite skillnad mot den fina vårdagen vi hade i går! Två märrar utsläppta, två i skogen har fått mat + han som har bråttom! Nu skall jag duscha och sen åka på födelsedagsuppvaktning!
Ha en bra onsdag!

Förmiddag på er
Soligt även i min del av Roslagen Igår hade jag löshoppning på BRSF det är så roligt för den minsta var 105 och den största 177 över havet och det finns hopptalanger vill jag lova
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Solsken och blå himmel, men ganska blåsigt, dock bättre än i fjällen där det kunde blåsa upp mot 17m/s.
När jag matade mina marsvin imorse upptäckte jag att de hade förökat sig under natten, eventuellt har alla tre dräktiga honor exploderat, det ar ett myller av små ungar i lådan.
Butiken idag, och famorkväll ikväll.
God morgon
Ja, här är det ingen sol för den har ni ju uppåt snott!!
Antalet lamm ökar, här rasslar det bara till, här hemma är det nu 27 lamm på 15 tackor, alltså hälften kvar som ska lamma och på vårat andra ställe har 11 av 28 tackor lammat så många bääbisar blir dt.
Har ont i ischias igen……opereradesför diskbråck för några år sedan och nu känns det lika dant igen fast i den andra skinkan och benet….suck!!
Ska försöka köra lite Njord ändå…tävlingen närmar sig!

God morgon
Här skiner solen men blåser en del. Hästarna ligger och gassar i hagarna. Idag ska jag städa lite, och fixa lite ute i stallet. På kvällskvisten så blir det intervallträning med Russe och Garrilina på släp tror jag.
#5 Vill ju se en bild på myllret 

#7 Ja, om jag fotar dem lär de vara så stilla att de kanske går att räkna på bilden 

#8 haha :) vad är det för ras?

#9 Erikssons blandning
Faktiskt några vältecknade släta roan, men mest "virvel"
Soligt i morse! Men nu har de kommit regn o de kan väl vara bra för att de ska växa grönt gräs då.
Hämtat min transport så ska jag bara ombesikta den o hoppas på de går igen nu… SMåste sova som jobbar natt. Men men…..
Ha de gott!

#10 Härligt! :) Här planeras det coronet och sheltie framöver