Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 639 ggr
karisma
0

God morgon 2010-04-27

Morgon

Fågelkvitter och solen försöker tränga igenom molnen så är det för stunden Dagliga sysslor till kvällen löshoppning få se om det är Gerimonas tur att följa med fast hon brukar tröttna på att vänta till sist

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon!
Har varit hos hästarna och idag är det judodag. Få se om jag hinner ut en liten körsväng efter det. Ha en bra dag!

Tittut
0

Morrn!

Morris har just fixat sin viktigaste syssla på dagen, att väcka Elin. Något han tar på sig med stor iver varje morgon.

Annars vanlig jobbardag, men jag har också lovat Elin en ridtur på Tittut efter skolan. De var ute en sväng i går, och Tittutan var hur pigg och glad som helst. Kul!

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Denna kommentar har tagits bort.
MagganS-B
0

God Morgon!

Härligt väder! Fasantuppen i trädgården väckte mig, så nu skall jag sätta på fika och gå ut till pållarna…..Ha en bra dag alla!

Gnistra
0

Go morgon!

Härligt väder ute och fågel kvitter utanför fönstret, hästarna kom ut tidigt för nu har jag börjat kolla lite extra över Capri.

I dag ska vi på begravning (Magnus mormor Maja 94 år) och senare hoppas jag på en hästig dag.

Ha det skönt i solen!

garrilina
0

God Morgon! Solen skiner och det blåser, har tagit en liiiten sovmorgon men nu är det nog dax att bege sig till jobbet.

Ha en bra dag!

mellanbyns
0

God morgon!

Idag har jag tänkt fixa lite grann inne, har ett helt rum som ser ut som ett bombnedslag så man kan ju börja plocka där iaf… Tungan ute Saker att göra i stallet också och efter att mamma slutat ska vi köpa nya dojor åt Dundar bla.

Ha det bra!

[Tjiwi]
0

Morron

Regn på morgonen men finare nu.

Här bara rasslar det till på lammfronten, 29 lamm hitills….fler kommer.

Ha en bra dag!!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Har roat mig med att cykla till jobbet, det tog bara en timme trots att jag har ingen kondis alls, blev litet förvånad. Var ju i god tid iaf…

Litet mulet och blåsigt, men vår!

Idag blir det butiken  och ikväll ska jag föröka köpa litet kläder, mina 20 år gamla tröjor börjar ta slut…

murkla
0

Löne dax i dag! Skönt! De kan jag säga!

Uppehåll o solen tittar fram då och då.

Idag blir de jobb kväll. Så jag är slö som vanligt innan jobbet!

HOppas på att de ska ringa o säga att min trilla är klar så jag kan börja använda den igen. den är på verkstan för bromsar o dyligt!

Ha en bra dag…