God Morgon 2010-04-26
God Morgon till en strålande måndagsmorgon, solen skiner och fåglarna kvittrar. Ha en bra dag i vårt avlånga land.

Morgon
Fick samtal nu på morgonen att min kompis halvblod fått tvillingar båda döda trist och lika trist är vädret Få se vad dagen bjuder på för övrigt
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
# 1 Tråkigt!
Här är det grått så här långt. Elin är hemma från skolan för att hon har ont i halsen. Ska försöka sätta igång med en ny artikel, får se hur det går.
Annars en helt vanlig måndag.
Ha det bra i dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Morron!
Här är också grått, men vindstilla och ganska ljummet i luften. Inget föl i sikte i dag heller…..
Stallet väntar!
Ha en bra måndag…….
God Morgon
Härligt ute, blå himmel och strålande sol!
Det har kommit massor lamm under helgen när jag varit borta och två i morse varav en var klen…men den fick lite extar näring av mig så jag tror den klarar sig, lille vännen!
Christer Pålsson träningen var helt suvären……energikick på hög nivå!! Dessutom lovordade han Njord ganska mycket….kul!
Borde städa…men njaa, i alla fall måste jag åka och handla, det ekar när man öppnar kylskåpet…
# 4 Kul att det gick bra för er i helgen, och att Pålsson gillade Njord, men det är väl inte så svårt….
# 6 Ta åt dig! Du har gjort ett jättebra jobb med honom dessutom, så det är klart att du ska vara glad!

Håller med föregående. Du har en helt underbar ponny, sträck på dig och var stolt.

Godmiddag i landet!
Solsken ännu trots varnande rapporter om att det ska snöa under dagen, hoppas molnen åkt vilse.
Hektisk morgon med kotknackarbesök innan jobbet, handla på hemvägen så det blir nog inte så mycket hästat hemma tror jag.

Solen lyser över oss i dag. Till min stora besvikelse så upptäckte jag när jag slutade jobba att det blåser rätt kallt också. Det var så skönt i morse när jag åkte ett par minus och sol. Svängde förbi mina föräldrar på hemvägen och de hade besök av dottern och Russe de srtade sin hemfärd samtidigt men det går snabbare med bil de 5 km…men tror att det upplever mer av naturen än jag gjorde..
Nu ska jag gå ut och fixa i stallet och i kväll ska jag åka och handla till mina föräldrar så de får påfyllning i kylen.
Ha en bra em.

God eftermiddag.
Idag har det varit besök hos sjukgymnasten för mig och doktorn för Amanda som fortfarande inte är bra fån sina nässelutslag.
Vädret är sommar skönt ute och det gäller att passa på att njuta innan regnet kommer ;)
Ha en fortsatt bra dag
Nyss inkommen från en körtur, tog en lång sväng och hamnade på nya vägar igen. Nu är det sängen så jag är laddad inför morgondagens skolinspektion.

#12 LÅter härligt med så bra grusvägar skulle jag också vilja ha