God morgon 2010-04-25
Morgon
Frostvitt på gräsmattan och stålande sol denna söndagmorgon. Grannar ute för första gången detta år så man får ta det lite lungt Idag fortsätter jag med hag jobb fick en klar igår bra början Till kvällen har jag lastträning av hästar tar Qurry med mig så kan jag rida i ridhuset efter
ha en bra söndag och ta vara på dagen
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Jag vaknade tidigt och dricker andra morgonkoppen nu.Jag ska också fortsätta med hagen. Igår var det stolpkoll och inventering av vad som behövdes fixas. Idag blir det att byta ut en del isolatorer.
Bara frosten försvinner så ska jag gå ut, det blir en tidig morgonkörning idag.
Ha en bra söndag!

Godmorgon i landet!
Blå himmel och solsken, ingen blåst idag. Litet fruset på marken och snön fortsätter sitt återtåg. Man börjar se marken på de ställen där snötäcket är litet tunnare, under träden och så. Där det varit skottat är snön helt borta. Men snöfritt till valborg, det tror jag inte det kommer att vara!
Jag ska också ägna mig åt hagfix, men av vinterhagen. Nu när snöhögarna krymper ihop har hästarna bara att bocka sig under övertråden och gå ut vid stallet. Att snön försvinner gör det ju också lättare att laga bandet och byta isolatorer, är så svårt när manmåste gräva fram stolparna…
Litet hästkörning hade jag väl tänkt hinna med idag också.

God Morgon! Samma väder här som för de föregående. Ska sätta mig med frukosten nu, men i dag får jag fixa den själv. Kommer nog vara ute hela dagen och tror vi ska grilla till middag i em.
Ha en bra söndag!
God Morgon!
Här är också ett härligt vårväder! Måste åka till apoteket och handla lite senare, men först en kopp fika till och en dusch! Trodde Dulilla skulle föla i natt efter sina gymnastiska övningar i går, men hon gnäggade så glatt i morse och magen var kvar…..
Ha en fin söndag!

God morgon
Idag är det våran första tävlingsdag och det blir på hemma banan Halmstad.
Det är bara en som ska ut idag och det är Ijor , fast vi ska ha med Olympia in så hon får springa lite på banan när det är mycket häst ute.
Solen skiner och det kändes som innan när jag var ute att det inte blåste så mycket längre det har ju blåst isande vindar här de sista dagarna.
ha en bra söndag :D

Godmorgon
SM-GULD SM-GULD SM-GULD!!!!!
Solen skiner genom några tunna moln och Håve tog igår hem guldet i Jönköping igen, så idag kan inte bli annat än en underbar dag
Nu blir det stallet för å rida Giro och sen hem till mamma och rida Casper.
Ha en bra dag!!!