Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 768 ggr
karisma
0

God morgon 2010-04-24

Morgon på er alla

Strålande sol och några - Det känns skönt att gå ut till djuren när marken är fast. Få se vad den här lördagen bjuder på men det finns massa måsten som står på kö

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

HImlen är molnig med inslag av blå hål, det blåser en massa också, och det ser ut att vara litet fruset.

Butiken till två idag, och så kanske jag hinner med litet hästar också.

Sara var ut med Primula igår iaf.

garrilina
0

God Morgon! Vaknat efter natt på hotell som jag sovit dåligt, för varmt och törstig. Nu blir det hotellfrukostSkrattande och sedan högskolan resten av dagen. Åker hemmåt vid 16 tiden. Solen lyser ute, typiskt när man ska vara inne hela dagen.

Ha en bra dag!

[Croneld]
0

God morgon!
Sitter nu och njuter av frukosten i ett tyst hus, och ska strax gå ut till hästarna och fodra. På schemat idag ska jag köra en sväng, sen blir det småpyssel hemma och i trädgården.

Ha en bra lördag!

balotte
0

God morgon!

Ska snart bege mej till Karlskrona och hälsa på min sjuka pappa som ligger på sjukhuset. Sedan på kalas hos min systerson, så det blir en heldag i Blekinge. Här skiner solen och det blir nog en vacker vårdag.

Ha det gott alla!

MagganS-B
0

God Morgon!

Mulet, blåser och det har regnat i natt. Kommer en märr till Brådis, så nu får jag släppa ett par av mina i skogen…..Lite blött ännu på vissa ställen, men dom har tätt och bra där och så det är lä. Fina fötter fort fick dom i går när Olle var här! Nu skall vi ut och kolla stängslet!

Ha en bra lördag!

annelie-huskvarna
0

Godmorgon i landet Glad

Här strålar solen från en klarblå himmel, så ser ut att bli en härlig dag. Ska snart upp till stallet och borsta hästarna, fixa deras fötter, rida Giro och kanske fixa hagen som Manina ska gå i när hon ska föla för nu är det ju inte så långt kvar.

I em blir det SM-final i hockeyn och jag hoppas och tror att HV71 fixar att ta hem guldet till Jönköping ännu en gång idag Glad

Ha en bra dag!

Lisa-trollet
0

God morgon

Här är de blå himmel men de ligger lite snö kvar som kom igår kväll, men den smälter väl snart bort hoppas jag.

Idag blir det 70-års firade på förmiddagen och sen blir de lite häst träning i em. Några 4-åringar ska få lite träning och om jag hinner blir de ett par ridturer på de äldre med.

Hoppas oxå på en vinst till HV71 ikväll.

Ha en bra dag!

murkla
0

God förmiddag

Solen lyser här och himmlen är blå. Blåser inte heller så skönt.

Idag vet jag inte vad som ska hända tar de bara lungt. Kolla över trädgården som inte är något än……

Fick naturligt snö i går  aprilväder…

Ha de bra

MagganS-B
0

Nu kom solen! Skönt!

[Croneld]
0

Efter en härlig dag i solen så blir det att fixa kvällsmat. jag och dottern har gått över hagen lite och rättat till stolpar. Russen har bytt hage idag och så var vi ute på en joggingtur med kusen.

Ha en bra lördagkväll!