Godmorgon 10-04-23
Godmorgon i landet!
HImlen är tveksamt blå, grå ludd finns här och där. Fruset ute, men det gör inget, då blir det inte så geggigt.
Sara och lilla Edit var ut med Mimmi och Trixi, det gick mycket bättre för Edit att rida Mimmi, hon är en liten pärla hon!.
Idag blir det butiken och så handla ikväll. Få se om jag orkar ut och köra också, eller om Sara tar Primula i hampan och far en egen runda.

Morgon
Veckan i roslagen avslutas med mera snö och -1,5 Det blir till att fixa djuren sedan får jag nog röja inomhus efter alla hundar Till kvällen något gott att äta Nu ska jag tända en brasa så att värmen blir lite högre sedan kaffe som puttrar i perculatorn
ha en bra fredag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
En jättefin morgon, SOL, blå himmel, fast det blåser lite…..
Strax skall jag gå ut till pållarna!
Ha en bra fredag!
God Morgon
SOL igen, blå himmel men kallt. Fått två små lamm till på morgonen….nummer 6 och 7…..
Åker i em till Oskarshamn…kul!! Full rulle mao!!
Godmorgon
Vid tretiden i natt födde Lilla Blå ett svart hingstföl, med stor stjärn och 2 vita strumpor bak och vit kronrand fram.
Stolt pappa är Ernst Ronaldo 580. Det var Lilla Blås 6:e föl, de fem första är mörkbruna så det var extra kul att få ett föl i hennes färg.
Här ramlar det in föl och lamm om varannat ser jag!
Kallt i Uppland men soligt.
Ska göra lite måsten på dagen. Bär av till Finland i eftermiddag, så det finns diverse som måste vara klart till dess.
Ha en bra fredag och en trevlig helg!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
vår älskade katt dog i natt han blev bara 7 år
……..skulle kört hästarna idag men tror inte jag orkar göra nått idag.ska till min syster ikväll…..ha en bra dag
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

God kväll! Sitter på ett hotellrum i Gävle efter en eftermiddag och kväll med tygtryck i alla varianter som finns förutom potatistryck som det blir i morgon. Har blivit en del russ och ponnytravprat också då jag har en likasinnad på kursen. 
#4 Grattis Lisbeth till fölungen.