Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 645 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-04-20

Godmorgon i landet!

Här strålar solen från en klarblå himmel och bofinken sjunger av hjärtans lust.

Hästarna ute, det är fruset idag med.

IDag blir det butiken och så kanske jag hinner köra i kväll, vi får se!

karisma
0

Morgon

Strålande sol och - 3 Idag ska jag äntligen få sommardäck på så man kan åka bil. Några möten i stan sedan ska jag klippa x-et och kl fyra ska Qurry hq behandling Få se om orken håller i sig till tripp till ridhuset

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Morrn!
Kallt här också. Frost på min tvätt som jag glömde ute igår.

Ska snart skjutsa barnen till skolan. Det ska bli skönt när Elin börjar ettan så hon får åka buss.

Och så var det det där med deklarationen som ska till revisorn idag. Måste bara…. fixa lite med den först.

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Morgon!

Här har vi också haft kallt i natt, men nu skiner solen ibland, fast jag tycker att molnen överväger…..på vädret sa dom att det kunde bli snö i natt! Jag som hade tänkt sätta ner mina potatisar…..

Mattläggaren är strax klar, då blir det stadsfärd för att handla mat och kakelfix och fog bl.a. På eftermiddagen skall jag till revisorn och deklarera…..fy 17!

Ha en bra dag!

garrilina
0

God Morgon! Vi har en strålande sol från en klarblå himmel även i dag. Har varit minusgrader i natt så geggan i hagarna var gångbara i dag. Har faktiskt torkat upp jättemycket de senaste dagarna, hoppas att det regn som är utlovat passerar utan att leverera.

Tackan som har stopp i en av spenarna var lika i dag, så det blir att fortsätta stödmata den lilla baggen som inte får så mycket, syrran är det fart på hon verkar vara get i stället, klättrar på allt.

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron

Sol även idag.Cool

Inga fler lamm ännu….hästkörning och jobb idag, som vanligt alltså!

En bild bifogas på den lilla….Kyss

garrilina
0

#5 Vad söt ser ut som våra två förstfödda i år.

murkla
0

God eftermidda kväll!

Lite sol har de varit i dag! När jag ga hästarna lunch så såg jag att Mitrus låg ner o myste nog i solen.

Idag har de blvit lite allt möjligt gjort.

Ska nog ta mig till simmhallen nu för att simma lite!

Ha en trevlig kväll!