Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 703 ggr
brukskorningskusk
0

Godmorgon 2010-04-17

Hittade ingen godmorgontråd för dagen å jag verkar vara först.

Godmorgon russvänner, hoppas ni får en bra dag!

Själv ska jag snart börja dagen med en russkörtur. /A

[Tjiwi]
0

God Morgon

Ingen sol ännu men blått ute…

Sitter med kaffet nu och ska om en liten stund bege mig norrut…ända till Kolmården!

Ha en bra helg alla!

MagganS-B
0

God Morgon alla glada!

Frost ute, men solen kommer…..

P.g.a. vissa avbrott så får jag fortsätta med mina pappersarbeten en timme till i dag! Måste få tag i hovslagaren också, tanterna börjar få långa naglar. Förut gjorde alltid Kjell det, men han kan inte längre eftersom hans astma blir värre när han är så nära dom.

Ha en bra lördag!

karisma
0

morgon på er

Men vilken morgon vaknade av att ene foten var iskall den låg utenför täcket Bara +15 i huset så det har varit kallt i natt och innan jag fick igång en brasa nu är det ialla fall +17 (jag vill ha +21) Och inte nog med det så fanns inte mitt kaffe i affären när jag handlade för det måste ju vara Prezzo Löfbergs Lila Så jag fick hålla tillgodo med Svea Classic fast gnälltanten fick ge sig det var ju drickbart. Såna här världsliga ting kan göra att mina hästar får sovmorgon

morgon hälsning från ett grått roslagen

#1 du vet inte vad norr ärFlört

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon ! Jag har varit vaken ett tag, ljuset gör så med mig…
Idag ska vi fortsätta flytta svärmors möbler till äldreboendet och piffa till det lite så det blir hemtrevligt. Inga andra planer för dagen.

Ha det gott.

garrilina
0

God Morgon! Var inställd på en liten sovmorgon i dag men det var inte 1-årstiken, halv sex som vanligt ansåg hon. Ser ut att bli solglimtar i dag, rätt så mycket moln och kall vind. Dagen blir som en vanlig lördag med lite av varje pyssel här hemma och packning av transporten för Bergsåker i morgon.

Ha en bra lördag!

[Tjiwi]
0

#3 He, he….där du bor!!!!Flört

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är himlen blå med grå inslag, solen lyser men det är en kall vind ute.

Idag är jag ledig, för vi ska till BOden på klubbtävling med Primula.

Trevligt med två lediga dagar i rad.

Nu frukost!

Och Ia, Komården ligger ju söderut, det vet ju alla Skrattande