God morgon 2010-04-16
Varför skäller hundar i grannskapet hela natten? Varför har jag svårt att sova och hur ska jag klara mig igenom dagen med hängande ögonlock?
Ska man var orolig för askan och det gäller att hänga med i nyheterna nu…
En stor kopp latte och sedan hoppas jag på tillpiggnande omedelbart. Arbete och flyttlass på eftermiddagen är det som gäller idag.
Ha en bra dag?

Godmorgon i landet! HImlen är blå igen, underbart!
Var på körträning med Primula igår, hon var jätteduktig!! Få se om jag lyckas komma ut och tävla något, nästa helg kunde jag inte vara ledig när det är körtävling, få se när nästa är…
Idag blir det butiken, men först utvecklingssamtal för Sara.

God morgon .
Även här är det svårt att få upp ögonen idag och ändå skiner solen , men det blåser kallt idag jättekallt.
Om någon timmer är det dags att bege sig iväg med bil och hästsläpet på besiktning och man får hoppas att båda går igenom felfritt idag.
Annars händer väl inte så mycket mer än pyssel med djuren så mycket jag orkar och lite träning för mig själv .
God morning!
Regn på rutan och rätt kallt. Ska snart gå ut till vår sjuka tacka och sedan är det en massa måsten innan jag far i väg på Ridsports medarbetarträff, ska bli kul!
Hoppas ni får en trevlig helg runt om i landet!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God förmiddag!
Solen finns här. Men de har kommit lite snö i natt och lite minus i natt oxå.
Dag vet jag inte vad som händer, Ska jobba natt i dag. Hästar sova o i solen måste de väl bli . Då vet jag nog vad jag ska göra en då.
Tranorna har jag sett!
Ha de bra!

Sonen ivägskickad med skolbussen, dottern med tåget och hästarna morgonfodrade. Blir en tur med Monis när han smält maten och sedan blir det nock till att städa, eller sanera, här resten av dagen……
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Morron
Grått och väldigt blåsigt här idag.
Har oxå sovit dåligt i natt så jag är ngr seg. Ska åka till ridhuset om en stund där Maja ska rida Njord. Det går framåt måste jag säga.
Ha en skön fredag, själv ska jag jobba i em…….

Här var det inget grus i ögonen i morse, upp kl.5, dottern skulle jobba och började halv sju. Eftersom hon inte har fixat något körkort än och det är bara vi två hemma så var det till att starta lite tidigare med allt. Hundpromenaden till postlådan för att hämta tidningen blev x2 för den hade inte hunnit komma än den första rundan. Var på jobbet i tid också.
Blåser här med men solen skiner, krokusen blommar på gräsmattan, lera och vatten i hagarna och de första två lammen har kommit så nu är det vår.
Nu ska jag gå ut i stallet och mocka lite och njuta av fågelkvitter.
Ha en bra fredag!