God morgon 2010-04-15
Morgon där ute
Idag blir det omslag i vädret det talar min kropp om Ska försöka hämta hem 1-åringarna idag som varir på avväning Har nog missat att man inte får ha dubbdäck efter idag så få se hur jag löser det. Tankarna har ju inte haft vårkänslor förrens nu dvs hagar bete föl och på betäckningar Allt har ju bara gällt att hålla snön borta och rasthagarna uppe snart är det snöfritt Men det finns ju alltid ett men det ät utlovat 1dm nysnö i morgon
ha det den här torsdagen
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Blå himmel och sol idag med, toppenhärligt!
Snön sjunker undan, idag är det stora hål runt träden där man ser marken. Fårhagen har nu snö bara upp till mindre än halva nätet efter att hela nätet varit under snön i vinter.
Bofinken kvittrar här utanför, och jag ska gå och släppa ut Primula och Mysli nu.
Annars är det butiken, och körträning ikväll.
Morrn!
Gårdagens kalasväder bytt mot grådask. Får se vad dagen har i sin linda. Sambon far till Gotland på rally, så ni gotlänningar får hålla er från Visby i helgen, för nu invaderar rallyfolket ön. Illa att vara gotl'nning på det viset, invaderade av än den ena, än den andra genom historien.
Ha en bra torsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Här skiner solen men de har sagt att det ska bli sämre. Fick börja dagen med att göra en systemrensning på datorn men nu är den ok igen. Hästarna är ute och stallet fixat. Nu ska jag baka bröd, jobbar eftermiddag idag.
Ha en bra dag alla!
Godmorgon
Härligt med strålande sol och blå himmel…ngt kyligt ännu men sååå skönt!!
Ska åka ner till ridhuset på fm och köra Njord…Christer Pålssonträningen närmar sig med stormsteg…spännande!
Ha det så gött!!
God Morgon!
Det lär bli både snö och grådask över Sverige i dag…..tänker på dom stackarna på Island som måste lämna sina hem p.g.a. vulkanen.
Stallet och handla åt föräldrarna i dag!
Torsdag igen!
God Förmiddag!
Ingen sol i dag o lite kallt! Fast här är ju ytterdörren öppen för hantverkarna är ju här o fixar med badrummet.
Idag blir de häst för hela slaten , Min lediga dag oxå!
Ha de gott!

Solsken i morse när jag åkte till jobbet, regn och blåst när jag åkte hem, hade föredragit morgonvädret nu när man ska få vara ute. Middagen i ugnen sedan stallet, ska fixa hösilage ut i hagarna för i morgon, hoppas säckaran kómmer ligga kvar. Dottern ska också jobba i morgon och börjar halv sju så då gäller det att allt är på plats, är ju bara vi två hemma.
Ha en bra kväll.
Arbetat från tidiga morgonen, toppat med föräldramöte så jag är ganska mör idag!