Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 513 ggr
Gnistra
0

God morgon 2010-04-14

God morgon på er alla!

sitter o gnäller lite över internet, ska in på Hermonds o skriva ett mindre prov på kapitel 2 i medicin och datorn vill ej öppna just den sidan. Hmm.

Här skiner solen och mina russ-damer ska få lite motion med vagnens hjälp  senare under dagen. Ha det skönt i dag och njut av små fåglarnas kvitter!

Ska sedan  i kväll till Visby på info om lärlings utbildningarna på gotlands gymnasium med John.

annelie-huskvarna
0

Godmorgon Glad

Det var länge sen jag skrev något här nu… Sitter på jobbet och har så gjort i en halvtimme redan, himlen är blå och solen på väg upp. Hoppas på en lika vacker dag som igår, för slutar tidigt och då blir det stallet och sen plugg resten av dagen.

Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Blå himmel och strålande solsken! Några minusgrader, mend et gör inget. Snön försvinner med rasande fart. Framför huset är det nu bara litet snö kvar i rabatten, mina kryddor och min ros börjar komma fram. Hästhagen börjar också tina fram, övertården är dock inte helt framme än, men mellantråden kommer fram på fler och fler ställen.

Snöhögarna är nog bara tre meter höga nu på gården, så nog är det vår alltid!

men så länge vi har kvar av det kraftiga hösilaget får hon lov att göra det.

Tittut
0

Morrn!

Solsken och fågelkvitter, härligt!

Ska åka till svägerskan på morgonen, så hon får känna på min onda rygg. Ridskola i kväll, det är ju onsdag.

Ha en bra dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

karisma
0

Morgon

Solen skiner och leran flyr sin väg Idag ska jag köra Lilla Saga till sitt nya hem hoppas sedan hinna lite hag jobb Till kvällen ridhuset

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

Morron

strålande sol här…härligt! Inget speciellt idag, det vanliga med stall körning och jobb!

ha en skön onsdag…

StuteriSolo
0

Nu har jag hört den första tranan också! Det kom några och flög över sjön Skrattande

MagganS-B
0

God förmiddag!

Det blev en sovmorgon i dag. Måste iväg och handla hästpellets och mjölk! Sen blir det stallet och hallonbuskarna Flört

Ha en bra dag!

[Croneld]
0

God middag! Här står pizzan i ugnen och sen ska jag ut med kusen igen. Härligt med kvällsol!