God morgon 2010-04-13
Ingen som skrivit ännu?
Grått och trist här i Uppland. Barnen i skolan, och en helt vanlig arbetsdag väntar.
Eftermiddagen blir spännande. Jag ska serva sonen på crossträningen då fadren ska på möte. Hoppas det räcker med att tanka och putsa brillor. Längre än så räcker inte mitt motorcykelkunnande…
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon
Här är det dimmigt ute just nu men mans er att solen försöker tränga sig fram så det det blir nog även fint väder idag.
I går hade vi sommar värme och man kunde gå ute i bara t-shirt och inte frysa man blev tom varm när man jobbade lite ute :D
Idag ska jag dela en av beteshagarna till ena shettis hingsten , han har börjat valla de andra lite nu då stona har börjat brunsta för fullt här hemma och då börja det bli dags att dela av lite så de blir lugn och ro.
Annars ska jag försöka få tömkört Hälge idag och även ta in och borsta lite på någon av shettisarna de fäller enormt mycket just nu.
Morron
Ser ut som solen är på väg. Kaffedags nu, sedan bär det ner till ridhuset för ridning av Njord.
I em blir det jobb…arbetslös var det..!!

Ska försöka beta av lite av allt det jobb som fått vänta när jag legat sjuk. Grått även här.
Godmorgon från
Lotta 
God Morgon!
Frost har vi haft i natt, men nu skiner solen och det kommer att bli en toppendag!
Lite smolk i bägaren, vi får inget nytt badrumsgolv förrän måndag, var lovat torsdag från början. Typiskt hantverkare! Jag saknar mitt badrum!!!!!!
I dag blir det växthuset! Tänker lägga i en av Brådis' skithögar från hagen. Det blir goda tomater!
Ha en bra dag!

Godmorgon i landet!
Solsken och blå himmel och redan flera plus, det var litet fruset när jag gick ut vid sju. Mysli har nu fått komma ut efter fem veckor i box, gissa om hon var glad! Fånget är borta men hon är fortfarande halt på sitt högra framben, som enligt veterinär inte är något fel på… Vi får väl se vad som dyker upp, det är bergis en hovböld mitt i hoven igen.
Annars blir det butiken idag och i kväll tänkte jag och Sara köra shettisarna.

God Morgon! Klarblå himmel och sol även här med en lätt vind. Tog på mig för mycket kläder i morse, så jag blev rejält svettig efter morgonpasset. Nu är all tråd framtinnad och uppe även på de nedersta isilatorerna i alla hagar. Hagarna har förvandlats till sjöar så hästarna har fotbad hela tiden. Men fortsätter det att smälta i den här takten och ingen mer nederbörd på ett tag så blir det bra.
Nu ska jag fixa till mig och hasta till jobbet, ha en bra dag!

Godmorgon!
Här i Norrtälje ser det ut som solen vill komma fram. Hoppas vi på! Med gårdagens väder så vore det toppen! Idag blir det lite gnol hemma. Och i kväll iväg på löshoppning. Spännande.. Ha en bra dag!

hej på er
Roslagen har sol och blåst idag Ska köra storbalar och fortsätta röja efter snön Sedan kommer Pia och ger Qurry en behandling och till kvällen löshoppning få se hur många det kommer tar nog med en eller två
ha det
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~