Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 867 ggr
karisma
0

God morgon 2010-04-11

Morgon

Fortsatt gråväder och 0 gradigt här i roslagen Har nyst hela natten så det har inte blivit mycket sova av kanske en förkyllning på gång Lite kaffe och seda gå ut till djuren gör nog susen Ska plantera några penser och ställa bredvid snöhögarna så att man tror att våren är på väg Annars är det bara söndag

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

God Morgon! Solen skiner från en klarblå himmel och fåglarna kvittrar, härligt. Har varit någon minusgrad i natt så allt smältvatten som forsar fram har stannat av lite.

Jag ska tillbringa några timmar på driveinparkeringen på Hagmyren i dag. Är första tävlingsdagen med V65 och fint väder så vi kommer nog få göra. Ponnytravklubben håller i inträdet där så vi jobbar och klubben får en summa pengar/säsong.

Nu blir det frukost.

Ha en bra söndag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Blå himmel och strålande solsken på min lediga dag.! Tyvärr ska jag tillbringa den i Boden, så något mycket hästande lär jag inte hinna med idag…

Har frusit på under natten, och det gör ju inget, det smälter som tusan annars. Vi har ett rejält vattenhinder på infarten till vägen, hästarna hade vatten upp en bit över kotorna igår. Bra träning Skrattande

Vi tog ut Mysli en kort promenad, men det gick då inte att se om hon var halt då hon var mest i luften…

murkla
0

Strålande soldag är med fågerkvittring.

Lite kallt i natt med någon  minus grad.

Har oxå en ganska så stor vatten böl i hagen natuligtvis i grinden. Murkla kliver i utanproblem mendans MItrus tycker de inte är så kul . Men han går i så de är slut på desa hopp så jag blir blöt iallafall.

I dag ja.. De ska grillas i eftermiddag  gott.

Idag blir dde lungt!

Ha de bra i solen alla!

[Croneld]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Nyss uppstigen och ska njuta av sista dagen på påsklovet.  Lite hästeri blir det idag med, kusen ska köras igen. Igår red dottern en sväng, hon ville för första gången att jag inte skulle leda henne, så nu är hon på gång.

[Josefine-Appollo]
0

God morgon här är det mulet och man undrar var solen är, men men vi åker till Gävletravet och kör årets första snabbjobb med Månsaga ändå:)

Tittut
0

Morrn!

Grabbarna på crossbanan igen. Jag ska snart ta hand om helgens diskberg som inte försvunnit av sig själv den här gången heller.

Middag hos mor och far i eftremiddag, och det blir nog ganska lugnt fram till dess.

Ha en bra söndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PROS
0

God eftermiddag!

Idag skiner solen!!!! +12 mitt på dagen, jag har vår kännslorSkrattande

har varit ute och fixa strömmen i staketet då Lillen behagar leka med tråden,fixade igår en extra tråd längst ner på staketet så han inte skulle komma ut av misstag men fick göra om allt idag då ny tillskottet behagar terorisera tråden,

sedan gick det utmärkt att vara i hagen,tänk vad lite ström kan göra.

Minnéa Har nämligen fått ett hingstföl,Glad

Hälsn.från ett soligt Leksand.