Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 495 ggr
karisma
0

God morgon 2010-04-09

Morgon på er där ute

Redan fredag ojoj nu börjar snart lugnet att fara Sommargästerna anländer i små trupper till kvällen i bil eller buss och för varje vecka blir de bara fler Så är det sen i ett halvår man kan knappt åka till stan(norrtälje) Jag kanske skulle bo på en ö för mig själv och råda över allt vilken dröm Till kvällen ridhuset

ha ett bra veckoslut

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

God Morgon! Regn i dag. Har inte sett solen i några mängder den här veckan jag varit ledig den kommer antagligen till veckan när det är slut på ledigheten.

Ha en bra fredag!

[Croneld]
0

God morgon!

På dagens schema står det bara bowling än så länge, det ska bli kul. Här regnar det, så jag hoppas det slutar, tänkte rida nu på morgonen men det blir nog till kvällen i stället.

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

Morron

Regn och grått…….ska strax åka ner till ridhuset där Maja ska rida Njord.

Sedan jobb innan det är dags att ta helg.

Ha en skön fredag!

MagganS-B
0

God Morgon!

Regn och grått här också…..Redan fredag, tycker att veckorna bara består av måndagar och torsdagar nu när jag inte jobbar. Tiden bara far iväg…..I dag måste jag handla, det ekar i kylskåpet och kattmaten är slut, i em. skall Gullmarie och jag mäta en "eftersläntrare" som inte kom ihåg att vi hade mätdag 13 mars…..undrar hur många fler det blir!

Ha en bra fredag utan Let's dance Flört!

Tittut
0

God förmiddag!

Det har regnat smått här också under natten, men nu är det uppehåll.

Lugnt i huset. Sonen sov hos en kompis i natt och Elin sover ännu, men snart dyker hennes kompis upp.

Middagsgäster till kvällen, så jag måste ner till byn och handla lite smått till maten.

Welinda var piggare i går kväll, så vi hoppas att det håller i sig.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här kommer det snöslaks från himlen, och fåglarna håller sig tysta idag. Bofinken höll då låda för fullt igår morse, så nu är det vår!

Vi hann ut med shettisarna igår kväll och vad som hinns med idag får vi se, värdet känns inte så inspirerande…

Nu mot butiken!