Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettefterlysningar
Läst 1087 ggr
Chirak-96
0

Info om Russticana

Söker mer info och bilder om russ stoet Russticana eller "Russin" som hon kallas.

Hon är efter Orrust. Född 1992. Isabell tigrerad. Är visad på utställning med 41 poäng troligtvis 2002 då hon även var på Guldruss. Hon är tävlad i hoppning. Uppfödare är Apelgården Katrineholm.

Familjen som har henne nu har vuxit ur henne så min svägerska har fått erbjudande om att låna henne till sin dotter.

Har inte hittat någon info om hon har fått några föl. Fanns inget om det på Blå basen, kan det ha missats? Utställningsresultaten fanns inte heller med där.

Hm hade visst en del info men ös på med mer om du har och gärna bilder =) Såg henne idag och hon ser väldigt fräsch ut för sina 18 år.

Chirak-96
0

Ingen som vet något mer eller har någon bild?

Vet inte heller om hon är inkörd.

Chirak-96
0

Har fått info om Russin. Tack Tina =)

Russin kommer att flytta till mitt stall under Påskhelgen. Ska bli jätteroligt med ett russ till i stallet.

Chirak-96
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu bor Russin här och hon är en dam med krut i. Här läxar hon upp min gammla shettis som just tagit en tugga av henne.

Hon är super snäll i ridningen men behöver en vuxen vid hantering. Men hon har på bara en vecka blivit mycket trevligare.