God morgon 2010-04-06
Morgon på er till en vanlig vardag och ett vanligt väder (grått) Snön (2,5dm) som kom igår ligger kvar så det ger lite problem igen med bil & trailer körning på min väg Få se om jag kommer till ridhuset ikväll Skall ringa vet för en besiktning hoppas han inte har påsklov som det annars är i roslagen Man åker inte in till Norrtälje om man inte måste för den här veckan är det försmak om vad som snart kommer invationen
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Mulet och grått även i norr, runt nollan med en aning av vår i luften.
Heldag på bodentravet igår, var glad att jag var inne på inskrivningen, banan var oerhört kletig igår.
Sara var ut och tömkörde Röros igår, och hon skötte sig bra, snart dags för vagn!
För mig blir det butiken idag, och övriga familjen lär roa sig själva.
Morrn!
Det vackra vårvädret tillbaka igen, härligt!
Elin har kompis här idag. Själv ska jag ägna tiden åt att göra allt som ligger efter, blä.
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Morgon (eller inte….)
Vaknade med jätteont i ett öga, så här blir det att åka till min ögonlivmedikus Birritta Amér (tillika russvän!). Nån har väl satt "onda ögat" på mig ;)
Ute är det grått och har regnat i natt. Skönt att vi inte haft nån "staräur" i alla fall…..alltså snöstorm efter staren kommit…..
Får se hur dagen blir…..ni andra får en bra dag hoppas jag!
# 0 Och du, vår invasion har också börjat…..
God morgon!
Vi har vårtecken som starar, sångsvanar och tranor på gärdet, även fast det inte ser ut som så med den vita snön som ligger som ett fint täcke.
Hovslagaren idag, Tigris ska få pedikyr och bli omskodd. Han ska även få titta på Adas hovar om det behövs. Tyvärr har jag hamnat i otakt med verkningar, så det känns som hovslagaren är här för jämnan.
Jag tänker baka lite idag med.
Ha det gott hela dagen!

God morgon.
Här började dagen med strålande sol men nu har det mulnat på lite, här har snödropparna kommit upp för länge sen , krokusarna är på väg upp och även så tulpanerna , så nog har vi vår här nere.
Wilma är trött och orlig nu på nätterna så det kan nog bli föl när som helst bara hon känner för det , så jag kan väl inte säga att jag sover så där hundra på nätterna , men de är skönt med kamera i stallet för man slipper ju springa ut och kolla :D

God förmiddag! Snön kom även här uppe i går det började snöa i går em och fortsatte långt in på kvällen, så nu är den lilla barmark vi haft vit och slaskig. Man kan ana att det finns en sol bakom molnen. Ledig i dag och resten av veckan få se vad vi hittar på dottern och jag. Hovslagarinnan kommer om ett tag i allafall ska slå på Russe en tappsko och sko en av inhyrningarna.
Längtar tills det ser ut som på bilden.
Ha en bra dag!
Efter middag!
I mores var de - 8 . Sen kom solen . MEn nu är de mulet o kallt. Kommer ner lite lådesil soom vi säger kanske ni säger på flera ställen????
Idag påminde Murkla mig att jag har faktigts en till hage att gå i. Men lite svårt att komma åt grinden och så måste trån spännas. Svårt så men de ska göras oxå.
Annars lungt!