Det bästa och dummaste du gjort
Kom och tänka på det bästa man gjort i hästväg och det dummaste/västa man gjort i hästväg.
Det bästa jag gjort i hästväg är nog att jag köpte Bella till mig, mina kompisar tyckte jag var dum som satsade på ett gotlandsruss och inte stor häst. Gjorde det bästa tänkbara valet, och nu i helgen så får jag hem ett nytt russ sto och en shetlandsponny. ;)
Det dummaste jag gjort i hästväg var att jag släppte Bella tillsammans med Toya, om jag inte skulle gjort det skulle jag haft henne här idag med mig..
Så berätta. Vad är det bästa och dummaste/värsta du gjort i hästväg. ^^

anklaga inte dig själv för att du släppt ihop två hästar. alternativet är att alla hästar ska gå ensamma i hagen och det är ju inte heller snällt.
#1 Jag vet, men jag hade en magkänsla av att det skulle gå snett. OCh det gick det… Sen dess vet jag att jag alltid ska följa magkänslan.

Det bästa jag gjort: Jag bestämde mig för att istället för att ha egna ston + godkänd hingst och föda upp föl - köpa in hingstföl för att föda upp och köra in och sen sälja, klara att börja träna för tävling. På så sätt får i alla fall några uppfödare avsättning för sina föl. Större omsättning tror jag är bra för rasen.
Det sämsta jag gjort: Att köpa det här torpet jag nu bor på. Det är för litet både till markytan och boytan för familjen, inget stall och ingen lada. Det gick inte att få arrendera så mycket bete som behövs och det är besvärligt att ha grannar med andra hästar (som rymmer ibland och kommer hit och ställer till oreda). Det har visat sig bli svårt att få köpa nåt bättre eftersom jag blev arbetslös och priserna gått upp. Jag skulle ha väntat och köpt nåt annat, istället ser det ut som jag är fast här med alla begränsningar