God morgon 2010-03-31
Morgon där ute
Svart som natta och -1 ännu Min kropp ville inte sova inatt utan de gammla lederna bara värkte tur att tv finns.
Igår kväll var det löshoppning hade Qurry med mig (ha kom upp för min backe mest på tvären) Hon var så glad att kunna springa ordetligt så hon hoppa utgången från ringen en bom på ca 110 Sedan fattade hon inget vart hennes speed bana tagit vägen Hon var bara för häftig fast det finns mycket mage att banta efter vinterns hängande vi höhäcken och inte gjorde det saken bättre att två smäckra welshar hoppa innan Men det är ju lika dant med hennes matte så vi passar nog bra ihop
ha en bra dag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Sitter nu på jobbet och väntar på att bli avlöst. Vid 07 tiden.
Då blir de hästarnas utgång och sedan hem och borde sova lite men känner mig så kan de bli lite si och så där.
Ska försöka att åka skidor oxå har 3 mil kvar att åka till min kommunklassiker. Gnugga hårt på snö nu innan de försvinner.
Natuligtvis hästarna ska få en omgång i ryktning. Med päls men så bra. Murkla har varit dålig andra år på att fälla men i år tycker att de är bättre.
Jag ger henne alger: Är de de som hjälper till. Mitrus är pigg o glad han är kastrerad för ca 2 v.sedan. Mitrus tycket att de var besvälig matte som både skulle kolla temp o sticka i halsen.
Ha de bra!
Morning, morning!
Idag blir det arbete och hämta gubben som varit på utbildning i ett par dagar. Ha en bra onsdag!
Godmorgon! Idag borde jag plocka ihop bilder och sända till Russvän
. Borde också kolla att räkningarna är betalda. Men först nu till skolan med barnaskaran, de som är friska nog vill säga.
Lastat släpet med "det som göms i snö tittar fram i tö". Alltsaå en liten rensning ute och inne som ska till sopstationen.
Lunch utav hästar står också på önskelistan.
Kram på Er alla Russvänner.
Morrn!
Sovit som en stock i natt igen. Ska snart köra barnen till skolan, och fortsätta med skrivjobb sedan helgen.
Tror mig få celebert besök på eftermiddagen också, vore trevligt.
Ridskola till kvällen. Hoppas Elan får en bra ponny som hon kan rida själv, så slipper mamma springa med….
Ha en bra onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Förmiddag?
Man tror man hamnat i dimman i Lützen i dag, det är jättetjockt ute! Stallet väntar……sen blir det lite städning och brödbak!
Ha en bra onsdag!

Sitter på jobbet med myror i rumpan! Vill bara hem och börja rensa bland grejerna nu som ska med till stallet på torsdag! Älskar att fixa å dona med sånt speciellt när man inte gjort det på ett tag :) Men först ett par (ganska många) timmar kvar på jobbet!
//Mickan

Goförmiddag!
Ena hästem motionerad och klar, landat på jobbet och ska här vara till 17 sen hem och ha Lingon& Blåbär visning så det ska bullas upp med fikabröd till gästerna :)
Ha en bra dag
#3 Lunch utav hästar? Gustafskorv och hamburgerkött eller är det fingret som har slintit?

#8 Haha - vi är blodtörstiga på det här forumet! 
God förmiddag! Halvklar dag i Leksand, +3 just nu. Jag har sysslat med hingstlicenserna ett tag, ännu är det 30 hingstar som jag inte fått besked om betalda licenser för. Men majoriteten är ändå klara, skönt.
Sån här knäaktion kan man få om man springer i snön:
#8 Nja Jag var nog bara lite tanklös…
Tanken med skrivningen: Jag skulle önska att jag fick mata hästarna med lunch. Så blir det, strax.
Hos oss säger vi "Lunchar Du idag?" när vi menar "Matar Du hästarna idag?". Så tokigt det blir ibland, för ingen av oss äter hästar om vi kan låta bli
# 10 Gustafskorv och hamburgerkött är inte alls det sämsta!

God Middag , här har det varit fullt upp i några dagar och plus att jag blev lite dålig imagen igårkväll hm , men magen känns lite bättre idag ,men det blir lite lugnare arbete idag.

Godkväll i landet!
Solen lyser på huset mittemot butiken, så jag har bevis på att den skiner idag! Hundarna har varit hemma idag, och jag började morgonen i Luleå hos kotknackaren innan jag for till jobbet.
Sara slutade skolan redan tolv, och skulle ut med någon eller några hästar.
Peter åter hemma, och Simon är i sina sista förberedelseer inför Elmiaresan. Det bär av imorgon när hans kompisar slutat jobbet. Bilsport Custom Show hägrar, hästar på annat vis…