Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 866 ggr
karisma
0

God morgon 2010-03-30

morgon

Fortsatt grått väder och plusgrader. Min lilla skogsväg är som en dypöl få se hur länge den är körbar. Nu har alla hästar fina fötter för ett tag och fölen har äntligen åkt för avvänning och lammen åker vilken dag som helst Så nu kan man snart börja träna igen bara det försvinner en 30 cm snö till

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i !andet!

Fem minus, grå himmel och ett lätt snöfall, över skogen är molnen tunnare så solen nästan kommer igenom.

Måste komma ihåg att ta ut kameran och fota idag, nästan hela staketet är helt under snön nu…

Sara har sovmorgon idag, så jag får skjutsa henne när jag ska till jobbet, Simon glömde skotta gården igår så han får göra det idag. Peter kommer förhoppningsvis hem ikväll, han ska lossa i Umeå och kanske på Beijer i stan om han hinner.

MagganS-B
0

Hallå!

Här är det sol och en jättefin morgon! Redan + 5 fast för ett par timmar sen var det -2!

Massor av pyssel i dag, måste en sväng till Visby i dag igen + stalltjänst!

Ha en fin tisdag!

Tittut
0

Morrn!

Lite småjobb och frukost fram till 10, sedan blir det några timmars bortajobb.

Grått och trist som fasiken. Blir nog eftermiddag i dag också.

Hoppas ni får en bra dag.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!
Nu ska vi äta frukost, samma här med småpyssel på förmiddagen och skolarbete för barnen. Nu börjar det bli otäckt och gå fö den 60 cm packsnön som ligger i hagen smälte och bidlar djupa hål som hästarna trampar upp. Jag har svårt att gå där.

Ha en bra tisdag!

Bild, barnen ska pyssla om "Tigris" på gången.

garrilina
0

God Morgon! Grå himmel även över oss, har snöat i natt men det blev som tur bara ett tunt täcke nysnö. Tog sovmorgon i dag, börjar lektionerna vid 10.15 och tycker det är så tungt på morgnarna när det blir sommartid så jag passade på. Men nu bär det av till jobbet så fort jag fixat till mig.

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

God morgon

Sol och blå himmel….och vet ni!!!!! Ove såg två sädesärlor här i morse…….härligt!!Skrattande

Hovslagaren ställde in idag oxå, för andra veckan i rad, han har ryggproblem, inte kul att vara hovis då. Obestämd

Ove ska till läkaren-kors i taket-har problem med jättevärk i en axel och ner i armen…han är ALDRIG dålig….kan inte röra armen och den är lite svullen men värken sitter i axeln…läskigt.Rynkar på näsan

wilson
0

Goförmiddag!

Lilla shettisen är motionerad och jag har landat på jobbet. Till kvällen väntar hökörning och fortsätta måla ett rum som vi börjat med. Fullspäckad dag. Ha det gott!!

MagganS-B
0

# 6 Massage + laser är jättebra för inflammation i axeln!

[Tjiwi]
0

#8 De trodde det var inflammation…..Flört  man kan ju tro du varit med förr Maggan….