God morgon 2010-03-29
Morgon på er där ute
Ny vecka nya upptåg men inget nytt väder, samma gråa tråkiga Idag kommer det folk kl nio och tittar häst sedan är det dax för hovis kl tolv och göra de sista sex som inte blev gjorda i onsdags Tror inte jag hinner så mycket mer en de vardagliga sysslorna sen
ha det gott i vår gråa värld
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
StuteriSolo (Det blev en dubbeltråd)
06:28
Godmorgon i landet!
Det har äntligen slutat snöa, idag får Simon lov att skotta fram hela gården, ca. 40 cm snö kändes ju precis som något vi behövde.
Butiken för mig idag, Sara ska till skolan och SImon är ledig.
PEter ska lasta gips och sedan tuffa hemåt.
God morgon!
Idag blir det hemma som gäller, då mina barn är så rossliga med halsont.
Godmorgon Russvänner!
Här och nu väntar ungar på stjuts till skolan. Sen är det möte på AF, blodprovstagning och till sist en del admiministrativa sysslor som väntar.
FF dock aningans förskylt här hemma.Utan tvekan skulle vi ju kunna krypa ner igen en stund under täcket…
Ha en bra dag idag. Förresten så får ni ha en hel vecka utav bra dagar.
Hej alla!
Ny vecka igen!!!!! Lite grått, men solen tittade nyss fram så det finns hopp!
Tanterna är ute, går och drar upp gräsrötter och äter inte sitt hö! Vattnet har sjunkit en hel del under natten, så dom slapp paddocken!
I dag blir det tippen, handla byggmaterial och tandläkaren (igen!), bet sönder samma tand som jag lagade för ca. 6 veckor sen…..den var förmodligen spräckt, dålig koll av tandläkaren!
Ha en bra måndag!
Morron
Grått här. Lite seg efter en mycket intensiv och lärorik helg nere i Tranemo där det var mönstring av parhästar(stora). Var med mina vänner där med deras halvblod och det var idel lovord, kul!!
Jobb senare, tre sista dagarna nu…suck!
Nu ösregnar det! FY 17!!!!!

Säger som Maggan S-B ny vecka igen.. jobbar 4 dagar denna vecka sen är det påsklov.
Eftersom jag nyss kommit hem från jobbet så återstår det 3.
Blir pyssel ute bland hösilaget d.v.s packa och bära in till boxarna inför natten, ska bara skjutsa dottern till vårt gamla stall för att hämta lite grejor där.
Ha en bra fortsättning på dagen!