Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 763 ggr
karisma
0

God morgon 2010-03-26

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er från ett grått roslagen med +2 Livet är lite grått idag skulle åkt till Grevagården men färdtjänsten avgick för tidigt Så det blir en Vanlig fredag som avslutas med Lets Dance hoppas Claudia vinner

ha det där ute

så här såg det ut för ett år sedan

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon! Vaknade mitt i natten av att en av sonens syrsor (till ödlan) var på rymmen, den kröp på min rygg!

Idag blir det jobb, ila runt och fixa ärenden, dottern är med och har disco på skolan. Så vi har och göra.

# 0 Så vill vi ha!

Ha en bra fredag!

garrilina
0

God Morgon! Grått men varmgrader i dag! Ska ta och fixa till mig och åka på jobbet för en timmes elevens val, sedan bär det av till Gävle högskola för plugg kommer hem i morgon em.

Ha en bra fredag!

ryttarn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla vänner och även ni andra :)

Ute är det grått men mysigt när grabbarna står precis utanför köksfönstret i slänten,

#0 Vill ha vår nu!!!!!

Idag blir det matrialvård inför morgondagens tävlingspremiär för året. Istrav i årjäng med en kusk som aldrig kört Monisen tidigare, kan bli intresant :)

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Nollgradigt och grått, vi har fått fem centimeter snö till, precis vad vi behövde Skrattande

Idag blir det butiken för mig och skolan för Sara, PEter och SImon ska lossa och lasta runt Östersund idag.

Få se vad vi hittar på ikväll, det håller på att vara ljust när man kommer hem vid halv sju, så man kan hinna ut med någon ponny!

Tittut
0

Morrn!

Ska snart väcka dotra och börja den långa färden mot Skövde. Har bara lite "ska-bara" att göra först. Och Malin, jag är så ledsen för din skull! Vi som har pratat om det här så länge!

Hoppas ni får en bra helg. Själv ska jag sitta på styrelsemöte i eftermiddag och ägna resten av helgen åt tungviktare.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

Morron

idag kan man ana att solen tänker komma….härligt!

Vid lunch beger jag mig av mot Tranemo, där är det körkurs i helgen.

Ni som ska till Skövde, hälsa alla russbekanta!

Ha en bra helg!!

Prenses
0

Godmorgon!
Var igår kväll på ett hej dundrande ridpass som gick riktit bra igen. Nu börjar det verkligen finslipas med ponnyn jag rider där, dock inte ett russ, men roligt iallafall att rida ponny. Lovord från ridlärare, känns roligt att höra mellan varven. :D

#1 vaknade inatt av att man satte foten i en uppspydd hårboll. Vilka trevliga uppvakningar vi haft imorrn, ngn annan som har ngt bra att komma med ? ^^

/ Sabina

balotte
0

God morgon!

Här är det +3 och sol blir nog en fin dag. Igår på kvällen vid 19 var det +8 underbart. Vaknade idag av tranorna vi har dom precis utanför sovrumsfönstret vilket liv dom förSkrattande men det gör ingenting för nu tror jag att våren är här.

Ha en bra dag alla!

hermitage
0

god morgon har varit i skolan.ska nu ut och släppa ut hästarna.och sen försöka sova lite.ska köra med lady o orra idag och sen till min syster på kvällen ha en bra dag

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

wilson
0

God förmiddag!

Fredag och som nån tidigare skrev lets dance finalen på tv, ska hinna med att storhandla och putsa av båda hästarna som ska tävla imorrn innan bara… Jobb till 17 så det kan bli tajt men det ordna sig alltid! Ha en skön dag allihop!

MagganS-B
0

God förmmidag här också….

Blev sova lite länge, eftersom jag vaknade kl. fyra och inte kunde somna om förrän kl. var sju och det egentligen var dags att stiga upp…..

Nu är det sol och lärkorna drillar ute över åkrarna som börjar bli fria från snön. Hästarna går på is som ligger på vatten, funkar väl ännu ett par dagar, men sen blir det stor inskränkning iav friheten……bara en liten paddock på 10x10 meter……några dagar!

Ha en bra fredag, håll tummarna för Claudia i Let's Dance!

murkla
0

God förmidda!

Hästarna får stå inne tills jag har fixat med hagen… Hade bryttit av 2 st pinner igår och de är ju hårt i backen än så jag vet inter hur jag ska göra. Hagen nr 2 ja de behöves då oxå fixas till o massa snö för så jag…..

Måste komma på en bra plan….

Sedan blir de ridning i kväll för mig….

ha de bra!

garrilina
0

God kväll! Nu har jag kommit till hotellrummet i Gävle, fick med mig datorn denna gång, Let´s dance på tv spelar ingen roll vem som vinner. Hoppas på en lång skön sömn och hotellfrukost i morgonGlad