Godmorgon 10-03-25
Godmorgon i landet!
Blå himmel, strålande sol och minus nitton, litet kyligt!
Peter och SImon har åkt till Arjeplog för att lasta en flytt, sedan bär det av på turné runt landet.
För mig blir det butiken, och Sara kanske hinner ut med någon ponny i eftermiddag, då fredagen är provfri.
Ett par plusgrader och gråmulet väder här.
Hemmajobb idag med diverse förberedelser inför helgen. Det är mycket papper som ska fram när det är årsmötesdags.
Ha en bra torsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Gårdagens vackra väder är som bortblåst!
Kanske blir det bättre fram på dagen. En helt vanlig jobbardag väntar så här långt.
Godmorgon från
Lotta 

God morgon . Här började dagen med sol och nästan 4 plusgrader , nu är det lite mulet.
Igår hade vi helt underbart väder och en riktigt härlig vårkväll , men sol och 11 plusgrader helt underbart på kvällen :D.
Idag är det fortsatt inkörning av Mowgli , det går kanon bra han kör jag själv nu i skritt och har travat lite, Hälge går med släpa nu , han tycker det är lite läskigt och Edwin har haft sele och träns+att jag ledde honom med släpan på utan några som helst problem , tänkte vara ute i god tid för en gångs skull hm :P
Ha nu en riktigt bra torsdag :D
Morron
Grått igen…..blir en tur med Njord idag igen innan jobbet!

Hej!
En del distans studier fram till ca 10.30 och sedan jobbet mellan 11-15.00 och därefter hoppas jag på fortsatt fint väder och köra några russ-ston och ev jobba med Oki.
Ha en solig dag!

God morgon!
Pojkarna är ute och fått sin frukost. Axel har varit hos tandläkaren, han var jätteduktig och hade fina tänder, skönt. Nu ska jag ut till flickorna som vill ha mat sen blir det en tur med hundarna!
Solen skiner så det blir en fin dag!
Go fm
Runt nollan och blåsigt, inget skönt väder.
Vanlig dag idag igen med lite fixa här hemma och sen arbete.
Ha en bra torsdag

God förmiddag! Halvgrå dag i Leksand igen, +4. Jag ser fram emot postens ankomst, idag bör lantbrevbäraren ha med sig Ridsport Avelsextra till mig. I eftermiddag ska jag pyssla litet med Hastig som nu får medicin (Hippotrim) mot sin efterhängsna snuva och hosta. Han är pigg och glad, men snorig - hoppas det ger sig snart.
sol 13+ ute.. ska ut och köra hästarna och forstätta städa i trädgårn ha en bra dag:)
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3
Är på språng hemåt. Ska bli skönt! En dag kvar till helgen och lite vila och roligheter på gång! Ha en bra torsdagskväll!
Städa i trägårn, haha, det tar ännu minst två veckor! I dag på eftermiddagen när solen var framme var det i alla fall + 7 grader, det har blåst lite så snön har krympt en hel del. Sjöar ser man också här och där…..Nu blir det våfflor!
Ha en bra kväll!

Här har det varit uppåt 15+ grader idag och ljumma härliga vindar :D
# 12 Fresterska där! Jag vill också ha ljumma vindar!

#13 få ser om Amanda och de kan ta med sig lite upp i morgon kväll då ;) de flyger ju upp då till stora staden :P .
Jag bygger på mina fräknar lite nu *S*

God kväll! Nyss hemkommen från akuten, Garrilina blev våryster och skickade av dottern som landade på huvudet. Nacken var hel men rejält stela muskler.
Idag åkte sambon upp till ishavet för att jobba i 2 månader, är tredje året så man börjar bli van..
Nu blir det sängen för några timmars sömn.