Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: efterlysningar
Läst 1665 ggr
[Croneld]
0

Nya bilder sökes till GIF!

Har du bilder som du vill bidraga med till sajtens artiklar? Nu behöver jag några igen, och de ska vara av bra kvalite och skärpa.  Nu söker jag:
- bilder som visar russ som arbetar för vagn, det kan vara anspänning, dragteknik som passar en artikel om KBI (körbarhetsintyg)
- flera ryttare och russ som är ute på en ritt tillsammans.
- ridbilder på skogsväg/landsväg.

maila: christina@croneld.eu, eller ladda upp i tråden nedan.

Tack på förhand!

[Croneld]
0

Även en bild på fostermamma med föl, där de kanske olika raser.

Tänk på att det ska vara du som tagit bilden.

[Croneld]
0

Puttar upp den här, tycker det skulle vara roligt om ni medlemmar också kan få ha era fina hästar på bild här!

Teja-Bea
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan bidra med en bild på fostermamma. Russet Tejas Cemona delar med sig till shettisen Tejas BonZai. Cemonas son Tejas Crispin tittar nyfiket på.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Tusen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet inte om detta är en sån jättebra bild men …. Här är en bild då Vickelbygänget skulle ut och rida en kall vinterdag. (En shettis dock på bilden)  Borde ha en massa bilder på när dessa ryttare är ute och rider. Ska kolla mer på andra datorer.

[Croneld]
0

# 3 Fint, precis vad jag behöver.

# 4 Toppen, har du någon bild i sommarskrud, skulle ha skrivit det. (Du förstår sedan varför när jag lägger ut den artikeln.)

Söker också brukskörningsbilder, har PM:at Gurkane om det.

[Croneld]
0

# 3 Du har inte bilden i lite större?

Teja-Bea
0

#6 PM:ar den

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

VeronicaP
0

Jag har ju någon bra på Amanda och Ijor + mary och Emilia när de är på stranden ju ,s ka bara hitta dem i datorn . ska ju även eg finnas här på forumet i någon tråd *ler*

[Croneld]
0

# Tack Bea!

[Croneld]
0

putt!