Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: utställningar
Läst 2817 ggr
Ammiii
0

Vinterutställning hos Örebro Ponnyavelsförening

Välkommen på vinterutställning den 27 februari 2010.
Propp och blanketter finns här nedan och kommer att kunna hämtas på www.opaf.se.

Utställningen är öppen för alla hos Spaf registrerade ponnyraser. Max 55 ponnyer, så anmäl i god tid!
Domare är Elisabeth Ljungstorp.
Utställningen hålles i Kumla Ridklubbs ridhus.

Ammiii
0

Anmälningsblankett

Ammiii
0

*putt*

[Josefine-Appollo]
0

Vi kommer:)

Ammiii
0

Nu är det 25 anmälda ponnyer! Dvs halvfullt, så vill man vara med i februari, så är det dags att anmäla!

ryttarn
0

Man kanske skulle komma med monis…… får fundera lite till….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

rebeccajansson
0

lägg ut denna tråd på ponnytrav.ifokus oxå

Emelie89
0

Jag är lite små sugen, får se! :)

Snurrii
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kommer troligen med Eragon som kommer ställas ut i klassen för 1-åriga hingstar i sånna fall!

Snurrii
0

Någon som har koll på om det finns plats kvar?

Ammiii
0

Det är idag 40 anmälda ponnyer!

Välkommen!

Snurrii
0

Kanon! Jag måste bara kolla så att jag har en chafför och ett släp bokat innan jag anmäler! :)

Snurrii
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eragons anmälan skickas in idag!

Hoppas bara att det fortfarande finns plats kvar!

Gurkane
0

Nu har även jag anmält min lilla kille. Ja vi får väl se om det fanns plats kvar. Det visar sig. Jag hade dock kopierat fel sida utav passet då den sidan jag tog inte hade inte färgen och reg nr med. Kompletterar innan kvällen då jag har passet vid stallet.

Lite spännande då jag aldrig tidigare haft en häst med på utställning. Det blir en ny erfarenhet.

Så om allt går vägen ses vi i Kumla i februari.

Ammiii
0

Nu finns det nio platser kvar för de som vill anmäla!

//A-M Öpaf

Gurkane
0

SPÄNNANDE! Jag anmälde min lilla kille via meilen idag. Dock har jag inte fått något leveransbesked ännu om att anmälan kommit fram. Men i bästa fall borde ju Pågen få plats iaf.

Ja det visar sig, i annat fall kanske det dyker upp något mer tillfälle som inte krockar med en massa annat i hästvärlden.

Ammiii
0

#15 Din ponny är med!

Ammiii
0

Idag är det 50 anmälda ponnyer, så vill man ta chansen att vara med så är det dags att anmäla nu!
Sista dag för ordinarie anmälan är flyttad till 1/2 2010.

1-åriga hingstar behöver ej ha träns, utan kan visas i grimma om man kännar att det är mer passande för sin ponny.

Välkomna!

rebeccajansson
0

När läggs katalogen ut?

Ammiii
0

Efter att anmälningstiden gått ut. Så snart som möjligt.

Ammiii
0

Nu är utställningen full och anmälningstiden har gått ut.
Katalogen finns nu på hemsidan www.opaf.se och kommer att komma i brevlådan hos alla anmälda.

lillsandra
0

Jag såg att Racoon skulle visas upp kl 1330. Måste vi ändå vara på plats kl 10 eller går det bra att komma vid 12-1245?

Ammiii
0

# 21 Deltagande ponnyer ska anmälas till sekretariatet senast 30 minuter innan respektive klass startar.
Så det räcker att du är där en stund innan de 30 minuterna före start.

lillsandra
0

# vad bra, tack för hjälpen. vi har ju en bit att åka och slipper stressa hela vägen från ösmo.

Ammiii
0

Hallå alla!

Aktuella katalogändringar finns på www.opaf.se
Tänk på att det blir tidigare starttid med ca 5 min per struken ponny!

lillsandra
0

hej, kommer det att ske någon ändring på gotlandsrussen? jag tänkte om de kommer att visas innan lunch nu?

ryttarn
0

#25 är ju "bara" 4a shettisar strukna vilket ger 20 minuter. Tror inte att det påverkar före/efter lunch. Men kanske att första russ visas kl 13 istället för 13.15?

Jerker Klang,

www.isil.se

Snurrii
0

Russet som skulle visas först (nr24) som är min Eragon, är ju också struken. Så russen skjuts ju fram ändå. Han har haft hosta och varit jätte snorig och fått slemlösande medicin så ville inte riskera att åka.

lillsandra
0

vi har en bit att åka så det är därför jag undrar. känns ju lite dumt om vi åker i onödan, dvs missar allt. vi tänkte vara i kumla vid 12-1230

Ammiii
0

Vi kan lägga lunchen tidigare, men ingen ska behöva missa sin tid. Kan flytta plats på någon klass om någon inte hunnit och andra är där och är klara tex.

Ammiii
0

Vi kan lägga lunchen tidigare, men ingen ska behöva missa sin tid. Kan flytta plats på någon klass om någon inte hunnit och andra är där och är klara tex.

lillsandra
0

det låter super. vi kommer så fort vi kan. tack för alla svar.

Fidelia
0

Någon som har ett resultat?

Johanna-Granberg
0

Vet bara från shetlandsponnyifokus att BIS blev Tejas Monljus med 43p

Grattis till ägarna och uppfödarna!

Ammiii
0

Komplett resultatlista finns nu på www.opaf.se

ryttarn
0

#34 Vet att det är mycket jobb men jag efterlyser verkligen kritiken i resultatlistor. För mig är det den sm är intresant när jag läser en resultatlista……

Jerker Klang,

www.isil.se