Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1188 ggr
[Croneld]
0

God morgon 2010-03-20

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vaknade tidigt idag och har redan varit uppe en stund. Ska strax gå ut och morgonfodra och försöka sova en stund till. Idag ska jag skotta lite vid husgrunden och försöka få bort lite av snövallarna. Sen får nog "Tigris" komma ut en sväng. Igår eftermiddag gav jag russen en omgång med ryktstenen och nu blir nog fåglarna glada som får bomaterial.

Bild: Susamarula

karisma
0

Morgon

Tog mig en sovmorgon idag skall efter kaffedrikandet gå ut till djuren Kanske det blir en tur till Stockholm och Solvalla idag det får jag veta vid elva Annars blir det bara en vanlig lördag och glädjas åt att Willy äntligen åkte ut för jag kunde inte låta bli att se Lets Dance igår

ha det bra där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Några minus och det skymtar litet blå himmel mellan snömolnen.

Butiken först, och ikväll kalas, och däremellan kanske hinna ut med någon ponny och göra middag.

Nu frukost!

Tusen
0

Blåsigt som sjutton och mulet. Snön smälter undan i rekordfart.

Idag är det uppkörnigar för olika licenser i travet och därefter blir det träningstävling för Montró.

I kväll åker Thord och jag till Stockholm och går på Hairspray. En julklapp vi fick av barnen.Skrattande

[Tjiwi]
0

Morron

Varmt ute redan….fem plus och sol. Hoppas det forstsätter så.

Ska snart åka ner till ridhuset med Wilda och Njord. Wildas "gamla" ryttare, duktiga Maja ska ta sig en genomkörare med henne och så ska hon testa Njord….ska bli jättekul!!

I em blir det våfflor hos svärmor-mums!!

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Kunde inte somna i natt, så jag är nyss uppstigen. Maken har släppt ut hästarna…..

Solen skiner, fast det blåser en del. Nu börjar gräsmattan titta fram där det varit tunt med snö, skönt!

I dag åker gammalt badkar och diverse andra saker ut, och på eftermiddagen blir det fika hos guddottern som kommit hem efter sin Australien/Nya Zeelandresa efter 6 månader! Kul!

Ha en bra lördag!

# 1 Det var då för väl att Willy åkte, fast underhållningsvärdet har varit mycket högt! Danstävling var det!

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon , verka bli fint väder här idag .

ska snart köra minsta sonen till bandy träning , sen är det hem och koppla släp och köra in Amanda så hon kan träna på banan idag .

# 3 Har så roligt idag ..

Jag hittade en rolig bild igår , det är på våran lilla Dalsgårds Marielle 95 cm som, när hon och sin ryttare Emma va rute och tävlade.  De tävlade även mot stora hästar och hon kom 3:a ..

MagganS-B
0

# 6 Här kan man snacka om David mot Goliat, eller liten men naggande god!

garrilina
0

God kväll! Äntligen har jag kommit åt datorn.. den har varit med sambon hela dagen och kvällen.

Haft ett strålande vårväder i dag, så varmt att det är dax att plocka fram något tunnare att ha i stallet. I em. kom en pigg Dundar från Gotland, tvåårshingstarna blev alldeles till sig över den nya lekkkamraten, 23 åriga shettisen tyckte däremot att han var alltför stor på sig.

Nu blir det Millenium en stund sedan sängen dottern ska jobba i morgon och behöver skjuts vid 6 tiden.

VeronicaP
0

#7 Visst kan man , kul när den lilla var ute och tävlade , nästan så man saknar det faktiskt :D