Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 931 ggr
[Croneld]
0

God morgon 2010-03-19

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skönt med fredag igen! Här ska det vara filmkväll (dottern med kompisar) och lillkillen ska på  skoldisco. Stora sonen ska ut med polarna på stan, ja det får man räkna med när de är 20 år… Han är bra hästfodrare i alla fall.

Vad glad jag är att snönivån sjunker och solen visar sig titt som tätt. Glad

Ariel på bild.

Gurkane
0

Godmorgon russvänner!

Länge sedan jag gav Godmorgonhälsningar.

Här går livet vidare. Lilla hästen har blivit 11 månader och väldigt kaxig mot sina betydligt större hagkamrater. Kul att se.

Hos den mänskilga delen är det aningens trött och halsont. Blir väl så med sena kvällar och tidiga morgonar.

Nu fredag och förhoppnings väntar en trevlig helg.

karisma
0

Morgon på er alla russvänner

Takdropp på fönsterbläcket hela natten blir lite orolig att det går för fort Vill ju ha barmark så att jag kan träna men inte en insjö. Idag måste jag nog åka och handla lite för kylskåpet känns lite tomt Till kvällen blir det att plugga inför morgondagen Så lets dance får stå över

ha en bra fredag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här har vi en mulen himmel, mer snö väntas. -5 ute och det har kommit ca. 15 cm snö till.

Idag blir det butiken, och är det inte snöstorm i eftermiddag igen kanske Sara kommer ut med någon häst iaf.

Peter har varit och plogat på ett ställe i grannbyn nu på morgonen, annars är det skogen för honom idag

Tittut
0

Morrn!

Sonen gått iväg till skolan, dotra sover och jag ska snart ge mig iväg och göra det jag ska innan avfärd till Skövde och helgens avelsvärderingar. Ska bli trevligt.

Hoppas ni andra får en trevlig helg.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Hagelberg
0

God morgon!
Idag vaknade jag tidigt, pigg och glad. Gubben är iväg och besiktar bil + släp så jag kan köra lagligt i morgon till mätningen. När han kommit hem ska jag ut till hästarna och sen kommer hovslagaren för att sko Yramis. Nu ska snön smälta för vi vill börja träna så smått :)

Trevlig helg på er

[Tjiwi]
0

Morron

Grått, grått, grått…….Rynkar på näsan

Denna vecka har bara swischat iväg…….kaffe intages och sedan stall. Fårklipparen är här oxå….

Impulz
0

God Morgon!

Var väldigt länge sen som jag skrev här nu, men jag håller lite koll på er iafFlört

Här är det full fart! Jag måste hinna göra iordning så mycket som möjligt i stallet innan jag och Sussi styr mot Skövde, hon har varit nervös i en vecka nuSkrattande Men vi får hoppas att "Bertil" visar sig från sin bästa sida och att vi åker hem med en gdk hingst imorgon!

Ha en trevlig helg!

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Det regnar och ibland lyser solen, konstigt väder just nu, men snön smälter, om än sakta. Det får gärna fortsätta så, eftersom vi inte vill ha vatten i källaren. Har laddat med nytankat elverk och en extra splirrans ny dräneringspump! Det värsta som finns är att känna iskallt vatten när man går från nedersta trappsteget, har hänt några gånger…..

I dag blir det tömning av badrummet, skall bli helrenoverat! Tur vi har extra toalett och dusch…..det här blir bara kul när det är klart, inte under tiden!

# 2 Tror inte du kan hålla dig…..

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag , här regnar det nu och jag ska väl snart bege mig ut i stallet och jobba lite , ska fortsätta med inkörningen av shettisen Mowgli och om jag inte blir allt för blöt jobba lite med Hälge med :D.

I går var vi inne på banan och Amanda körde Olympia och Mary på deras slinga då det inte går att träna här hemma , skönt för hästarna att få *springa* av sig lite utan att tänka på is och annat .

Passade även på att klappa lite på Ijors halvbror Arrak som står inkvarterad i ponnytravstallet

karisma
0

#8 Innställt i morgon så det blir Lets DanceGlad

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

garrilina
0

Slut på en slitsam arbetsvecka. Grått och regnigt i dag. Vi åkte och grattade min far efter jag slutat jobbet i dag, han fyllde 86 i går. Blev både tacos och tårta så vi behövde inte laga middag.

Här är det Så ska det låta på tv:n vägrar titta på Willy..             Skulle behövt ta en sväng med snabeldraken men det får bli i morgonbitti, får ju besök från Gotland i morgon så lite hundhår behöver försvinna, alla fyra hundarna fäller i drivor.

Ha en bra kväll!