Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 462 ggr
karisma
0

God morgon 2010-03-17

Morgon på er

-10 och halvklart Igår kväll när jag skulle fodra så stod det en älgko med sin fjolårs kalv och tugga på min  höbal utanför stallet Hon ville inte gå för hunger var så stark Så lite rörigt blev det med hundar staket och en tokig kärring Idag när jag ska hämta storbal ska jag sätta ut en till den i skogen få se om det passar damen om inte annat så vill nog rådjuren ha De vilda djuren har det svårt nu när fettlagret sinar

ha en bra dag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

# 0 Vad snällt av dig!
Idag ska jag arbeta och vi håller på med de nationella proven för fullt nu under två veckor. Så det blir mycket rättning och bedömning.
Ha en bra dag!

Tittut
0

Spännande med älgar i hagen.

Här har det varit runt 10 minus under gårdagkvällen, men nu stiger det sakta uppåt. Runt -7 nu.

Jobbardag förstå, sedan ridskolan till kvällen.

Ha en bra onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

-20, blå himmel och strålande sol. Hörde nyss på radion att en timmerbil står och brinner på E4, hoppas det inte är någon av dem som kör här.

Idag blir det butiken och PEter ska fortsätta i skogen, han måste skotta fram träden innan de kan avverkas, mycket snö är det!

Nu ska jag jaga Sara tror jag, hon har inte kommit ner än!

MagganS-B
0

God Morgon!

Mulet och det far lite flingor i luften….USCH!!!!!

Hästarna ute, kaffet intaget, nu mot Visby och tandläkaren!

Ha en bra onsdag……

[Tjiwi]
0

Blääää…….det har snöat här i natt, lite men dock……

Grått, mulet……vill ha tillbaks solen.

Malin-du är för rar!!! Vi fodrar våra dovhjortar oxå, härligt!

garrilina
0

Efter en morgon med -10 så har solen lyst över oss och det är runt nollan. Tyvärr så jobbar jag hela dagen och avslutar med utvecklingssamtal så det börjar skymma innan jag är hemma. Fick ett hål på en halvtime nu då en förälder var sjuk, så då blev det Gif ett tag.

Ha en bra avslutning på dagen.