Godmorgon 10-03-16
Här är det -11 och solsken och blå himel, det blir nog en härlig dag. Ska jobba hela dagen . Ha en bra dag
.
Ny dag, samma sol! Härligt!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
-20 blå himmel och strålande sol.
Litet kul att det droppar från taket på solsidan trots temperaturen 
TImmerbilsrallyt fortsätter idag, de kommer nog hålla på ett tag, det blev mycket timmer…
Hovslagaren idag, PEter får ta hand om honom. Butiken för mig och skola för Sara, som jag nog ska välta ur sängen u!
Sol, blå himmel-härligt!!
Kunde gå i träskor och hämta tidningen idag, det ni!!
Ska åka till ridhuset snart med Wilda och köra,ha en bra dag!

God morgon! -4,5 och solsken i Leksand. Jag får hem nya storbalar om ett par timmar, de ska placeras ut på tre olika ställen - litet bökigt eftersom det är en massa snö överallt fortfarande. Nu ska jag mjukstarta dagen med att läsa Travronden. Ha en bra tisdag allesamman.

Morgon på er - 10 och några cm nysnö Jag krokna när jag såg snön i morse och drog täcket över huvudet tills kl var 7 Idag är det tandläkar besök på schemat annars njuta av solen
ha det
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
- 15 i dag. Samma sol här oxå. Blå himel.
Huvudvärk som jag har jobbat natt. JU bra att sova et par timmar. Får se hur jag gör. ledig i morgon.
Idagen blir lugn, Kanske en skidtur i fina vädret. Rykta lite häst och ringa o boka tid för kastrering oxå. Nu är de dax ser jag i hagen.
Ser att de blir lite stavfel här och där men orkar inte ändar. Trött syndrom.
Ha en bra dag!

Solsken och tidig morgon promenad gör en redo för en dag på jobbet! ha en bra dag!
God Middag!
11 minusgrader och mulet hade vi i morse, men nu skiner solen från en klarblå himmel! Skönt! Skall röja i källaren! 
Ha en bra dag!