Godmorgon 10-03-15
Godmorgon i landet!
Blå himmel och solsken, -15 här, och i stan -23, frikst idag alltså!
Blev väckt av timmerbilar, nu börjar de köra ut vår avverkning, blir nog ingen hundpromenad i skogen på ett tag, de kör som vettvillingar.
Butiken idag, Sara ska till skolan och PEter ska hugga ner litet mer träd.

Sol, vinstilla och fåglarna kvittrar! En vanlig jobbardag väntar.
Godmorgon från
Lotta! 
- 8 här, lite lagom kallt, och det ser ut att bli ytterligare en strålande vacker vårdag. Får se vad den har i sin linda.
Ha en bra måndag, allesammans!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Morgon -10 när jag gick upp men SOLEN lyser Lite sliten efter att gått upp 0400 igår för att äka på ärsmöte till Mälarruss 42 mil hann det bli åxå Idag blir det nog bara en vanlig måndag ha det där ute
Tack Bea för titten på dina hästar
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Skönt med sol och ljusblå himmel. Nu hoppas jag på att det smälter bort lite mer snö så stallplan sysn igen. Jag vill komma åt platsen där jag kan binda upp hästarna vid anspänning av vagnen.
Ska försöka att inte dricka en massa kaffe idag. Max en kopp per dag!
Ha en bra dag!

God morgon . Även här är det strålande sol och många - minus , men vindstilla.
Jag har blivit hostig och hes , hm jag som har klarat mig så bra hela vintern.
Är lite trött och seg idag då vi var iväg på utställning med 3 av våra shettisar igår och de fick alla så fin kritik och min lilla goa hingst Bethoven kom 2:a i hingstklassen och han såg nästan ut som en mini hingst bland de 3 andra då de andra låg mellan 103-106 cm *ler* Betis är ju *bara* 95 cm perfekt höjd på en avelshingst ;).
Idag så ska jag fortsätta med Mowglis inkörning och om jag orkar ska jag ta tag i Hälge lite mer med.
Ha en underbart skön dag idag och kör försiktigt i trafiken.
Morron
SOL och blå himmel igen-härligt!!
Fortfarande konstig i huvudet och lite illamående….suck!!
Ha en skön dag!!
God Morgon!
-15 i morse men solen lyser då de är ju bra!
Sova borde jag men hinner väl de. Ska jobba natt i kväll….
Lugn dag i dag!
ha de bra!
God Middag!
Ville nästan inte gå in! Det är så jätteskönt ute när man är i lä. Satt på bänken utanför stallet med två vovvar och en kissekatt och solade en stund. Snön sjunker mer och mer, fast vägen upp till vår sommarhage har ännu 50 cm snö…..Nu skall jag fixa lite med tvätt m.m. går nog u en stund igen!
Ha en fortsatt skön måndag!

God kväll! Fick någon timme efter jobbet i em. ute i solen då jag mockade och bar in hösilage. Gick snabbt att fixa stallet, dottern jobbade så jag var själv och hade ingen att prata med…
Väntar hem sonen på en övernattning så jag har fixat en sängkläder åt honom.