God morgon 2010-03-13
Morgon på er -10 och solen på väg upp Efter igår kvälls Lets dance undrar jag om det ska bli total fiasko hur svenska folket röstar Willy är kvar
Så det blir nog att byta fredagsnöje Jag trodde att det skulle bli så varmt att det gick att tvätta bilen idag få se hur mycket solen värmer
ha det gott där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Här är himlen blå och solen skiner, -10 ute, underbart väder! Härligt att jag stänger två idag, då hinner jag kanske vara ute litet också!
Butiken för mig, Peter ska lossa flyttlasset och Simon ska sälja en bil som måste skottas fram först.
Nu mot köket!
God morgon! Vaknade med huvudvärk, så nu när jag fodrat hästarna blir det sängen igen, och hoppas det går över.
Ha en bra lördag!
-12 grader. Mår mycket bättre nu. Orkade se Lets dance igår också. Ikväll ska jag ev. ut och dansa. ;) Ha en härlig lördag!
/ Sabina
Morron, strålande solsken här
Ont i skallen ännu, är gaanska säker på att det är bihålorna-igen….
Ska försöka göra allt jag vill ändå i det fina vädret. Ha en bra dag.
God morgon!
Här skiner solen -2 fast lite blåsigt. Hästarna fick gå ut tidigt idag,så nu har jag varit ute och mockat, även hönshuset fick sig en rengöring.Ska snart ut igen och förbereda för insläppet ikväll dom får gå in lite tidigare idag ska på 40årsfest ikväll.
Ha en bra dag alla!

God dag
Solsken här o ett par plus grader. Ska börja jobba vid ett så idag har mamma pollarna. Funderar på o promenera bort till affärern o köpa lite godis.
Ha en bra dag
God förmiddag!
Solen skiner och det är veckert som bara den ute, Måste försöka jobba lite, ska bara…. dricka kaffe första.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

God förmiddag! Ännu en dag med strålande sol var -3,5 vid sjutiden +1.8 nu. Hästarna står ute och äter sitt hösilage och njuter av solen, de sista dagarna snösmältning och härliga väder har gjort att även våra tre äventyrare har hållit sig inne i sina hagar. Hoppas att det håller i sig. Nu ska jag gå ut och vara medhjälpare vid rengöring av marsvinsburarna, d.v.s jag gör rent och Therese går igenom päls och klor på de små.
Fick ett kul mail i går det blir nog en till Gotlänning hos oss ett tag
de kan ju aldrig bli för många….
#0 Gick över till på spåret för några veckor sedan… klarade inte mer. Vet inte vad jag ska titta på till veckan..
Ha en bra lördag!
vaknade mitt i natten att det brännde i halsen så har knapps sovit något. ska ut och mocka och köra orra idag, ha en bra dag
vem åkte ut lets dance missade i går??
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3
# 9 Molly åkte ur.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
God Kväll!
Känner mig lite seg, sent i natt (jäkla båttider!) och mätt hästar hela dagen…..56 ponnytravare, inte illa för att vara på lilla Gotland, ca. 10 shettisar, resten russ. I alla storlekar och kulörer, jättekul!
Ha en bra kväll!