God morgon 2010-03-12
God morgon!
Min kropp har fått för sg att den ska vakna när det är ljust, och det är det nu.
Det snöar för fullt ute. Elin sover och sambon har farit till jobbet. ELan ska till en kompis idag, men hon får sova tills hon vaknar.
Ska väl fortsätta med mina skrivjobb, som halkat efter.
Ha en bra fredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Här strålar solen och det är tio minusgrader. PEter och SImon har just åkt för att lasta en flytt i Umeå, och jag har varit ut till min halta häst som ska ha boxvila i en vecka, om hon inte hunnit demolera stallet helt under den tiden. Sara ska strax jagas upp och sedan full fart resten av dagen.

Morgon där ute Lite vitt har fallit under natten och det är -2 Fredag idag vart har veckan tagit vägen, fast det betyder till kvällen Lets Dance
ha det
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
God morgon!
Sista dagen på arbetsveckan och det ska skönt för jag lider av "ladisdignu", har jag lärt mig av Maggan S-B
Ha det gott!
God Morgon…..
Nollgradigt och det flyger nåt i luften. Dags att gå till stallet, släppa ut, mocka m.m. Kylskåpet ekar och vindunken är tom, så det blir en stadsresa också!
# 3
Ha en bra dag!
God morgon…eller inte……vaknade med huvudvärk!
Dessutom snöar det igen och är grått….fyyyyy, det har ju varit så härligt med sol!
Sista dagen på denna arbetsvecka, vad fort det går. I kväll finalen i På Spåret…
Godmorgon!
Känner mig utsliten. Har fått maginfluensa, spydde hela dagen igår, plus feber. idag är man bara lätt illamående. Har to.m ätit lite youghurt.
Idag blir det vila, och till kvällen lets dance.
ha det bra!
/ Sabina

#6 Krya på dig och hoppas du orkar titta på Lets Dance ikväll
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Strålande solsken någon minusgrad och fåglarna kvittrar för fullt, kan det vara härligare? Har varit en sväng till stan och handlat åt mina föräldrar. Lunchen är uppäten så nu blir till att gå ut i stallet. Bara helgen kvar nu på min veckas ledighet den har gått ovanigt fort…
Ha en bra fredag!

det snöar
jag som inte vill ha mer snö.
har mockat o fixat färdigt istallet.ska till min syster i kväll. ha en bra fredag
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3
Här solar det för fullt, underbart!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Nu ska jag ta det lugnt, har fortfarande ont överallt och är såå trött. Men jag vägrar och ska bli bra i helgen! Lite soldyrkan får det bli och hoppas på lindring av massagemadrassen.
Idag har de varit en underbar dcag med sol o värme.
Har tillbringat daqgen i Sunne i värmland. Tittat på en bil som jag till slut köpte. Så jag dra mitt släp lagligt..
Så min mamma fick de hästarna lunch och de gick bra.
Ha de gott. Alla