God morgon 2010-03-10
Morgon på er solen är på väg upp och det är bara -1 och ljust redan vid sex. Idag är mina bagglamm 1 månad det ska vi fira med något extra Annars ett tandläkarbesök som höjdpunkten på dagen
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Godmorgon! Här är också ljust ute. Ser ut att bli en fin dag. Karisma: Låter inget trevligt med tandläkarbesök, ont brukar det göra och stora hål i börsen blir det…
Här väntar givetvis häst i någon form men först måste pappershögarna här bredvid minska radikalt.
Ha en bra dag alla russvänner.
Bilden är från helgens skogsutflykt i länets FöreningenNorsdsvenskaHästen förening. Russingar är välkomna även där även om vi just denna dag inte tog med något russ.

Godmorgon i landet!
Här är himlen mulen idag, men solen kom nästan igenom molnen över skogen, så det blev riktigt vackert på den nyfallna snön. Fem centimeter till, så inte nivån ska sjunka för mycket nu när det var varmgrader häromdagen…
För min del butiken, Sara kom hem mitt på dagen igår och mådde dåligt, få se om hon far till skolan idag.
Morrn!
Jobbardag, veterinärbesök och ridskola står på schemat, i nämnd ordning.
Bäst att sätta fart på dotra, så dagen räcker till.
Ha en bra onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Morgon!
Ingen bra dag, känner mig alldeles yr, vad det nu kan bero på…..
Annars så är det ännu en fin dag, fast det varit lite kallt i natt. Hoppas snön sjunker i dag också, men framåt fredan skulle det visst komma snöbyar……Hoppas att dom är mycket små!
Ha en bra dag ni andra!

#4 Nä inge mer snö… Håller tummarna som du sa för mycket små byar.. :/
Solsken gör en glad iaf idag! Organiserade mätdag för GRTK på travet i helgen, kul att ca 60 hästar kommer! Synd att man inte kan göra alla nöjda med sina tider bara…
Ja ja jobb till 17 sen hem till en prickig son - vattkoppor!
Ha det!

God förmiddag! Vaknade till strålande solsken ute och +3,5 men tyvärr blåser det rätt bra, mätaren visar + 8 nu så det kommer nog sjunka ihop en del under dagen. Vi har fixat stallet inför kvällen och nu tänker vi åka till Sundsvall på en tripp.
Ha en bra dag!
Arbetardag här med, solen skiner och det är härligt ute!

God middag . Här är det bara någon plusgrad i dag , ingen sol idag men vi har ju haft sådant kanon väder nu i ett par dagar så man kan inte klaga.
Idag fyller dottern Amanda 16 år och det står kalas på schemat , ska snart skala potatisen till i kväll tror jag och så är det sista putsningen på städningen som gäller.
Hästarna får vilodag idag :)
Strålande solsken och blå himmel, takdropp och fågelsång-det är allt bra härligt att leva!!
Nu ut och köra Wilda i solsken….
Grattis Amanda på 16 års dagen!