God morgon 2010-03-09
Morrn!
Uppe med tuppen idag. Ska på möte i Åsbro. Hade jag haft mer tid skulle jag åka och hälsa på Russtoka, men misstänker att tiden kommer att bli knapp.
2 plus i går kväll och 7 minus nu, men det ser ut att bli en fin dag.
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Skönta att kunna gå ut till hästarna och det är ljust ute! Nu är det frukost och arbete som gäller!
Ha en bra dag!

Godmorgon i landet!
Himlen är blå och solen skiner idag igen, härligt!
Stormen har dragit vidare och temperaturen har återvänt till minussidan, fem minus idag.
Våra fina snövägar har dock blivit isgator, så vi får se hur det går med motionering av hästar och tämkörning av unghästar…

God Morgon! Någon minusgrad nu och grått, få se om solen tittar fram lite senare.
De vanliga stallsysslorna står på programmet för dagen, få se om jag orkar göra något mer. Kroppen är inställd på vila.
God Förmiddag!
Härligt väder ute, det droppar redan ordentligt från taket och det är riktigt skönt på verandan! Nackdelen med så fint väder är att man ser hur skitiga alla fönstren är…..
Skall gå ut och pyssla lite med Brådis som tycker det är pyton att brudarna inte är precis bredvid honom…..
Ha en fin tisdag, gå ut i solen ni som kan!
God middag…….sitter och väntar på att maten sk bli klar, är hungrig!!
Var i ridhuset och körde Wilda på förmiddagen, känns bra. Snart dags för jobb oxå….
idag är det 6 plus och strålande sol.ska ut och gå en runda med funiper ha en bra dag
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Go kväll här har det varit en strålande dag Hoppas att det fortsätter att smälta så att jag får mina ridvägar tillbaka Nu ska jag gå och ge bagglammen lite kvällsmat sedan blir det soffan och tv
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~