Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 794 ggr
karisma
0

God morgon 2010-03-08

Morgon till en ny vecka Roslagen är lovad sol och + i några dagar så då kanske det smälter undan lite det får ju inte gå för fort För då får vi börja träna simmning igen Idag  är det en helt vanlig måndag så gör den till något x-tra

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Gurkane
0

Godmorgon Russvänner!

Ser i andra trådar att några av Er varit på utställning i helgen, GRATTIS till var och en av Er.

Vanlig måndag här också. Dock räknar jag med besök av en kär vän. En vän som finns för mig, aldrig längre bort än ett sms. Ska bli såå underbart att få träffa henne igen. Det finns dock ett endaste fel på henneFlörtHon gillar inte hästar på så sätt som jag görFlört. Hennes passion här i livet är hundar.

Och hästarna då? Dom mådde bra i gårkväll, hela bunten. Inga rapporter från stallet än om att det skulle vara anorlunda idag.

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är det blå himmel och halv storm, termometern står på 5+! och inatt har det rasat från taket så Peter fick skotta sig ut när han skulle iväg tidigare imorse.

Simon får sljutsa mig till jobbet idag eftersom Peter har bilen, Sara ska till skolan igen och vad so hinns med hästarna får vi se.

Hagelberg
0

God morgon!

Här är är vi sjuka, eller  Axel har feber och får stanna hemma. Själv har jag varit förkyld länge så det kanske är jag som smittat honom dennna gången. Vi ska iallafall ligga och mysa i soffa Kyss.

MagganS-B
0

God Morgon!

Måndag igen! Syns en ljus rand i sydost, men tyvärr så kommer det att vara mulet hela dagen, nån liten snöby kan det också bli, omkring 2-3 grader minus!

En intensiv helg har det varit med russmöte och hingstpremiering. I dag blir det en stadsresa för att utnyttja ett presentkort jag fått…..lite andra ärenden blir det också!

Ha en bra måndag!

Tittut
0

God förmiddag!

Strålande vårväder idag med skinande sol och takdropp.

Skrivjobb på förmiddagen, men sedan blir det en lång promenad med vovvarna. Det blev dåligt med det i förra veckan, så nu är det bäst att ligga i.

Njut av det vackra vädret och ha en bra måndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Grabbarna-A]
0

Go fm

Ännu en strålande vinterdag Glad. Skillnaden i morse var att det bara var -4 istället för -18 som det varit de senaste mornarna.

Skulle vilja sätta mig en stund på altan men har lite måsten att göra inne innan jobbet så altanen får vänta!

Ha en bra måndag

murkla
0

I morse var de ca -10 minus. Nu lyser solen och de är pluss grader ute.

Jag brottas med min förkylning och envisa hosta -…

Hästarna fäller päls så de är  bara att ryckta o rykta på. I dag blir de en lungn dag!

Ha de bra!

garrilina
0

Våren är här…..Glad har varit plusgrader hela dagen för första gången sedan december. Vägarna förvandlades till sörja på ett dygn. Har njutit av första dagen på sportlovet med att göra allt lite lånsammare. Gjorde en tripp till biblioteket och hämtade ut nästa bok som ska läsas få se om jag får det gjort denna vecka….

Miranda har fått vara ute på körtur i dag, de kom hem och var jättenöjda både kusk och häst.

[Croneld]
0

Full fart här med, med arbete, möten, pannkaksstekning till 6 personer och sen iväg på kalas senare på kvällen. Lite jobb vid datorn, sen bums i säng.