Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 597 ggr
Fidelia
0

God morgon 2010-03-07

I Katrineholm har vi -16 och klart väder.

Idag bär det iväg på utställning i Östergötland. Ska bli himla roligt att se poängen på de två damerna som aldrig är visade tidigare.

Hoppas det går bra för er som visar hingstar idag.

Ha en bra dag alla ni andra också.

[Croneld]
0

Lycka till allihopa!
Idag är det sista dagen på sportlovet, så det gäller att njuta av den. Tänkte köra en sväng och vara ute lite med barnen.

Ha en bra söndag!

MagganS-B
0

God Morgon!

Mulet och -15 var det för en timme sen! Helly Hansen och raggsockor på! Mot hingstpremieringen!

Lycka till alla, ha en bra söndag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Mulen himmel, inte så många minus och som omväxling har det snöat litet också. På min lediga dag blir det att åka till Boden och sköta inskrivningen, så idag blir det inget hästande för mig. Igår for Sara och jag ut med PRimula och Trixi. Måste köra Primula med flakvagnen nästa gång, rockarden går min rygg av i.

GranoStall
0

God morgon!

Mulet även hos oss i Roslagen.

På förmiddagen ska jag plugga lite, men vid 14 kommer våra medryttare. Då ska alla tävlingshästarna motioneras och även ridhästarna ska få lite motion och travselarna ska smörjas..

Lycka till alla som visar hästar på utställning och hingstpremiering!

garrilina
0

För mig väntar en  veckas ledighet. Var strålande sol i går när jag satt inne på högskolan i Gävle. Vaknade till en mulen morgon men nu har solen börjat visa sig hoppas det håller i sig. Ska bege mig ut och packa hösilage för i kväll.

Ha en bra dag !

[Grabbarna-A]
0

Här har det varit ännu en fin vinterdag med strålande sol. Solen är ju jättevarm nu Glad.

Helgerna går alldeles för fort, imorgon är det ju vanlig arbetsdag igen Obestämd.

Ha en fortsatt bra söndag